تازه ترین فهرست تیم ملی اسپانیا؛ حضور ستاره مصدوم منچسترسیتی/ دعوت ستاره ای از کرواسی


تازه ترین فهرست تیم ملی اسپانیا؛ حضور ستاره مصدوم منچسترسیتی/ دعوت ستاره ای از کرواسی

بازیکن دینامو زاگرب برای اولین بار به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شده است.

بازیکن دینامو زاگرب برای اولین بار به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شده است.

به گزارش وبسایت نود، روبرت مورنو سرمربی تیم ملی اسپانیا فهرست 23 بازیکن مدنظرش برای حضور در فیفادی نوامبر 2019 را منتشر کرد.

دنی اولمو هافبک 21 ساله باشگاه دینامو زاگرب برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شده است. اولمو که در رقابت های قهرمانی زیر 21 ساله های اروپا ستاره تیم ملی اسپانیا بود و با 3 گل و یک پاس گل، نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت به عنوان بازیکن برتر مسابقه فینال نیز برگزیده شد. او فصل درخشانی به همراه دیناموزاگرب سپری کرده و برای این تیم 4 گل در لیگ قهرمانان اروپا (با احتساب دیدارهای پلی آف) به ثمر رسانده است.

آلوارو موراتا نیز دیگر بازیکنی است که توانسته بعد از مدتی غیبت به اردوی اسپانیا بازگردد. موراتا در شرایطی به لاروخا بازگشته که در هر 5 مسابقه اخیر خود برای اتلتیکومادرید گلزنی کرده و در شرایطی آرمانی به سر می‌برد.

نکته غیرمنتظره این فهرست، دعوت از رودری هافبک منچسترسیتی است. او در جریان دیدار ماه گذشته سیتیزن ها برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و پپ گواردیولا پیش بینی کرده بود او بعد از وقفه بازی های ملی به میادین بازگردد. با این حال مورنو او را به اردو فراخوانده است.

اسپانیا که پیش از این جواز حضور در یورو 2020 را کسب کرده، در دیدارهای تشریفاتی مقدماتی یورو روز 15 نوامبر در کادیز از مالت و روز 18 نوامبر در مادرید (متروپولیتانو) از رومانی میزبانی خواهد کرد.

در ادامه نگاهی به بازیکنان دعوت شده به اردوی اسپانیا خواهیم داشت:

دروازه بانان:

داوید ده‌خیا (منچستریونایتد)، کپا آریزابالاگا (چلسی)، پائو لوپز (رم)

مدافعان:

خوزه لوئیس گایا (والنسیا)، دنی کارواخال (رئال مادرید)، خسوس ناواس (سویا)، سرخیو راموس (رئال مادرید)، رائول آلبیول (ویارئال)، پائو تورس (ویارئال)، خوان برنات (پاریسن‌ژرمن)، اینیگو مارتینز (اتلتیک بیلبائو)

هافبک ها:

رودری (منچسترسیتی)، سانتی کازورلا (ویارئال)، سرخیو بوسکتس (بارسلونا)، تیاگو آلکانتارا (بایرن مونیخ)، سائول (اتلتیکومادرید)، فابین (ناپولی)

مهاجمان:

پاکو آلکاسر (بوروسیا دورتموند)، دنی اولمو (دینامو زاگرب)، آلوارو موراتا (اتلتیکو مادرید)، جرارد مورنو (ویارئال)، میکل اویارزابال (رئال سوسیه‌داد)، رودریگو مورنو (والنسیا)

7712


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب