توافقنامه توانمندسازی دانش‌بنیان‌ها منعقد می‌شود


توافقنامه توانمندسازی دانش‌بنیان‌ها منعقد می‌شود

تهران- ایرنا- همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد، توافقنامه توانمندسازی دانش‌بنیان‌ها بین صندوق نوآوری وشکوفایی و پارک علم و فناوری یزد منعقد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در حاشیه سفر استانی ریاست جمهوری که روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه به استان یزد برگزار می‌شود، نشست فناوران و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآفرین با حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در پارک علم و فناوری استان برگزار خواهد شد.

از جمله برنامه‌های این نشست بازدید رئیس دفتر رئیس جمهوری از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری یزد شامل مراکز رشد و پارک کودکان و همچنین نمایشگاه محصولات دانش بنیان مورد حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی است.

در این نشست مقرر شده توافقنامه توانمندسازی شرکت های دانش بنیان ها بین صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری یزد منعقد شود.

در این بازدید، علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری هم ایشان را همراهی خواهند کرد.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و فناوری محور و تکمیل زنجیره ایده تا بازار، به عنوان نهادی مالی د ر اواخر سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است، این صندوق به منظور تجاری سازی نوآوری‌ها و اختراعات، کاربردی نمودن دانش و دستاوردهای پژوهشی و تکمیل زنجیره ایده/ محصول/بازار از شرکتهای دانش‌بنیان پشتیبانی و حمایت کرده و خدمات مالی و اعتباری از جمله کمک، تسهیلات و مشارکت برای آنها تامین می‌ کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید