همچنان در جستجوی کار؛ بایرن قید «ونگر» را زد


همچنان در جستجوی کار؛ بایرن قید «ونگر» را زد

تهران- ایرنا- باشگاه بایرن مونیخ اگرچه در خصوص احتمال سپردن سکان هدایت باواریایی‌ها به «آرسن ونگر» به بحث و تبادل نظر پرداخت اما در نهایت تصمیم گرفت تا گزینه‌های دیگر را دنبال کند و قید مرد فرانسوی را بزند.

ونگر چهارشنبه هفته گذشته با تماس با «کارل هاینتس رومینگه» مدیر باشگاه بایرن سعی داشت تا در خصوص نیمکت خالی این تیم گفت‌وگو کند.

باشگاه آلمانی نیز در مصاحبه با نشریه بیلد، برقراری تماس با ونگر را تایید و اعلام کرد: «آرسن ونگر» روز چهارشنبه با رومینگه تماس گرفته و نشانه‌هایی را مبنی بر تمایل قلبی خود برای به دست گرفتن سکان هدایت بایرن بروز داده است؛ باشگاه بایرن بی‌نهایت برای کاری که ونگر در آرسنال انجام داد، ارزش قائل است اما او گزینه سرمربیگری بایرن نیست.

منابع نزدیک به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان گفته‌اند که مانعی که بر سر راه این انتقال قرار داشته، این بوده که ونگر پیشنهاد قرارداد کوتاه مدت را تا پایان فصل نخواهد پذیرفت؛ موضوعی که البته بایرن به دنبال آن است.

باشگاه بایرن یکشنبه هفته گذشته و به دنبال زنجیره نتایج ضعیف و همچنین شکست تحقیرآمیز ۵ بر یک باواریایی ها مقابل فرانکفورت، «نیکو کواچ» را برکنار کرد این در حالی بود که بایرن، کواچ را در سال ۲۰۱۸ و پس از حضور موفقیت آمیز روی نیمکت همین فرانکفورت استخدام کرده بود.

«هنسی فلیک» دستیار کواچ به عنوان سرمربی موقت هدایت بایرن را عهده‌دار شده است؛ کسی که موفق شد در نخستین تجربه خود به عنوان سرمربی، باشگاه آلمانی را چهارشنبه هفته گذشته در لیگ قهرمانان در برابر المپیاکوس به برتری ۲ بر صفر برساند.

ونگر در مصاحبه‌ای گفته بود: هرگز مذاکره و گفت‌وگو با بایرن مونیخ را رد نخواهم کرد زیرا به شخصه افرادی که ۳۰ سال است این باشگاه را هدایت و مدیریت می‌کنند، می‌شناسم و حتی سال‌ها پیش در یک قدمی هدایت این تیم بودم و این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.

ونگر ۷۰ ساله پس از جدایی از جمع توپچی‌های لندن در سال ۲۰۱۸ و پایان دادن به حضور ۲۲ ساله خود روی نیمکت این تیم تا به امروز هدایت هیچ باشگاه دیگری را عهده‌دار نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)