مدارا با دشمنان انقلاب بس است


مدارا با دشمنان انقلاب بس است

امام جمعه بجنورد با اشاره به آغاز گام چهارم مبارزه با استکبار گفت: مدارا با دشمنان انقلاب بس است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه، افزود: ایران مذاکره با دشمنان را آغاز و حتی تعهداتی را امضاء کرد و پایبند به مذاکرات نیز بود اما از سوی دشمنان هیچ پایبندی وجود نداشت و مشخص شد که آن ها کینه دیرینه ای با انقلاب دارند.

وی ادامه داد: دشمنان فشار حداکثری را به انقلاب وارد کردند و مشخص شد که آن ها اهل مذاکره نیستند و هدف از مذاکرات از سوی آنان عوام فریبی است.

یعقوبی با بیان اینکه درصدد هستیم تا گام های بزرگتری را برای انقلاب در گام چهارم برداریم، توصیه کرد: در این مرحله قدم ها را درشت تر بردارید و مدارا با دشمنان بس است چراکه آمریکا گرگ است و خصلت گرگ، درندگی است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه به هفته وحدت اشاره و اظهارکرد: هفته وحدت به معنای آن است که انرژی های خود را هدر ندهید و امت اسلام باید انرژی های خود را در دنیا متراکم کند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: هفته وحدت تاکتیک نیست بلکه یک راهبرد است و همه پیروزی ها در سایه وحدت به دست می آید.

وی تاکید کرد: علت شلوغ بازی هایی که آمریکا در منطقه به راه انداخته، تفرقه افکنی است و دردصد است تا کشورهای همسایه را به جان یکدیگر بیندازد تا از آب گل آلود ماهی بگیرد.

یعقوبی در ادامه به آموزش تلاوت، تفسیر و ترجمه قرآن کریم به فرزندان تاکید کرد و گفت: والدین برای آموزش زبان انگلیسی، ریاضی و ... معلم خصوصی می گیرند اما برای یادگیری قرآن کریم سرمایه گذاری نمی کنند.

وی افزود: اجازه ندهیم قرآن در طاقچه های خانه ها خاک بخورد بلکه باید آموزش قرآن خواندن، تفسیر و ترجمه آن و همچنین حلال و حرام را به فرزندان انجام شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !