لوییس همیلتون: احترام فتل به من برایم بسیار ارزشمند است


فرمول یک ایران – آن ها بر سر قهرمانی با هم می‌جنگند و گاهی اوقات هم با هم برخورد می‌کنند اما در هر صورت سباستین فتل اولین کسی بود که ششمین قهرمانی لوییس همیلتون را به او تبریک گفت و این از نظر لوییس بسیار ارزشمند است. راننده بریتانیایی در گرندپری آمریکا ششمین قهرمانی خود را قطعی کرد و فتل برای پنجمین بار در طول شش سال گذشته این دستاورد همیلتون را...

فرمول یک ایران – آن ها بر سر قهرمانی با هم می‌جنگند و گاهی اوقات هم با هم برخورد می‌کنند اما در هر صورت سباستین فتل اولین کسی بود که ششمین قهرمانی لوییس همیلتون را به او تبریک گفت و این از نظر لوییس بسیار ارزشمند است.

راننده بریتانیایی در گرندپری آمریکا ششمین قهرمانی خود را قطعی کرد و فتل برای پنجمین بار در طول شش سال گذشته این دستاورد همیلتون را به او تبریک گفت.

این بار او قبل از رفتن لوییس روی سکو، به اتاق استراحت رفت تا شخصا چنین دستاوردی را به او تبریک بگوید و در ادامه به شبکه های خبری گفت:

حالا وقت آن است که تا حد ممکن چیز های خوبی در مورد او بنویسید.

اگر کسی شش بار قهرمان جهان شود لیاقت تمام این چیز ها را دارد. من همین حرف را به او هم گفتم.

شما باید به چیزی که او در طول سال های اخیر و امسال کسب کرده است، احترام بگذارید. او به همراه تیمش بسیار قوی بودند.

لوییس همیلتون: احترام فتل به من برایم بسیار ارزشمند استلوییس همیلتون: احترام فتل به من برایم بسیار ارزشمند است لوئیس همیلتون و سباستین فتل – کانادا 2019

از نظر لوییس همیلتون این حجم از احترام از سوی فتل بسیار ارزشمند است و او هم چنین حسی نسبت به راننده فوق العاده فراری دارد:

من و سب احترام بسیار زیادی برای هم قائل هستیم. فکر می کنم در طول زمان بیشتر هم شده باشد.

ما هر دو در اوج این ورزش هستیم و هر دو سختی کاری که می کنیم را درک کرده‌ایم.

همچنین در طول زمان، سب کار هایش را به روش خودش انجام داده و من هم روش خودم را به کار برده‌ام و ما به این موضوع احترام می‌گذاریم.

قضاوتی میان ما وجود ندارد و فکر می کنم این رقابت های سختی که با هم داشتیم، ما را به هم نزدیک تر کرده است.

داشتن احترام راننده های دیگر برای من ارزش بسیار زیادی دارد.

میزان احترامی که سباستین فتل برای همیلتون – و فرمول یک – قائل می شود بسیار قابل تحسین است. این دو راننده در بالاترین سطح فرمول یک به رقابت می‌پردازند و همیشه این شرایط برای هر دو طرف وجود دارد که قضیه را پیچیده تر کند. برای درک بهتر این قضیه می‌توانید سری به سری مقالات تیم ما در رابطه با رقابت های لوییس همیلتون و نیکو رزبرگ در سال 2016 بزنید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج