بایرن مونیخ از جذب ونگر منصرف شد


بایرن مونیخ از جذب ونگر منصرف شد

پالس های ونگر با واکنش مثبتی از سوی رومنیگه مواجه نشده است.

پالس های ونگر با واکنش مثبتی از سوی رومنیگه مواجه نشده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از دیلی میل، بایرن مونیخ تصمیمی ندارد آرسن ونگر را به عنوان سرمربی بعدی خود معرفی کند.

بایرن مونیخ بعد از شکست 5-1 برابر آینتراخت فرانکفورت در روز شنبه به همکاری 16 ماهه خود با نیکو کواچ پایان داد. این شکست بایرن را در فاصله 4 امتیازی صدر جدول بوندسلیگا و در رده چهارم قرار داد. با تصمیم سران بایرن مونیخ هانسی فلیک، مربی و مدیرفنی سابق تیم ملی آلمان برای دو بازی برابر المپیاکوس و دورتموند به عنوان مربی موقت روی نیمکت بایرن مونیخ حضور دارد.

بعد از این اتفاق از آرسن ونگر، ماسیمیلیانو آلگری، اریک تن‌هاگ و رالف رانگنیک به عنوان 4 گزینه جدی هدایت بایرن نام برده شد و مشخص بود ونگر با توجه به تسلط به زبان آلمانی و عدم هدایت تیمی در مقطع کنونی، شانس بالایی خواهد داشت، اما بیلد گزارش داده کارل هاینتس رومنیگه به اظهار علاقه "پروفسور" واکنش منفی نشان داده و به این ترتیب ونگر سرمربی بایرن نخواهد شد.

ونگر در گفت و گویی با BeIn Sports وقتی با این سوال که آیا به هدایت بایرن علاقه دارید مواجه شد، عنوان کرده بود: "چرا که نه. مربیگری تا به امروز تمام زندگی من بوده است. هر فردی که مربیگری کرده باشد چنین جوابی را به شما خواهد داد."

ونگر در پایان فصل 18-2017 و بعد از 22 سال از هدایت آرسنال کنار کشید و تاکنون هدایت تیمی را به عهده نداشته است. او تاکنون شانس های زیادی را برای بازگشت به نیمکت مربیگری رد کرده و حتی پیشنهاد مدیریت فنی فیفا را هم نپذیرفته است تا شائبه های بازگشت او به دنیای مربیگری روی نیمکت تیمی مطرح قوت گیرد.

حسن صالح‌حمیدژیچ مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ چهارشنبه شب در خصوص وضعیت نیمکت این تیم چنین گفت:

"ما به آرامی و بدون فشار سرمربی خود را انتخاب می‌کنیم. فکر می‌کنم هانسی گزینه مناسبی برای این روزها باشد. او تا اعلام بعدی سرمربی ما خواهد ماند و ما شرایط را مدنظر خواهیم داشت."

بعد از مخالفت رومنیگه با حضور ونگر روی نیمکت بایرن مونیخ، این احتمال تقویت شده که هانسی فلیک در صورت کسب نتیجه ای مناسب برابر دورتموند در درکلاسیکر روز شنبه حداقل تا پایان سال جاری میلادی روی نیمکت بایرن ابقا شود.

"فوتبال ایتالیا" نیز با انتشار این خبر، از بالا رفتن شانس مکس آلگری برای حضور در بایرن مونیخ سخن به میان آورده است. آلگری که در ماه ژوئن با توافقی دو جانبه از یوونتوس جدا شد، اکنون مشکلی برای به عهده گرفتن هدایت تیم جدید ندارد اما عدم آشنایی او به زبان آلمانی، سد بزرگی در راه حضور او در آلیانز آرنا شمرده شده است. این در حالی است که شنیده شده بود آلگری خود نیز حضور در لیگ برتر انگلستان را به سایر لیگ های اروپایی ترجیح می‌دهد.

7712


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضیافت مرگبار خیابانی | چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا خرید؟