کشته شدن 15 عضو داعش در مرز تاجکستان و ازبکستان


کشته شدن 15 عضو داعش در مرز تاجکستان و ازبکستان

خبرگزاری ریانووستی روسیه روز (چهارشنبه 15 عقرب) از کشته شدن 15 عضو داعشی در درگیری با نیروهای این کشور در مرز تاجیکستان و ازبکستان خبر داده است. در این خبر به نقل از یک مقام دفتر مطبوعاتی سازمان مرزبانی کمیته امنیت ملی تاجیکستان خاطرنشان شد که تروریست‌ها متشکل از 20 نفر بودند که به یک قرار گاه نیروهای مرزی در مرز تاجیکستان و ازبکستان...

کشته شدن 15 عضو داعش در مرز تاجکستان و ازبکستان

خبرگزاری ریانووستی روسیه روز (چهارشنبه ۱۵ عقرب) از کشته شدن ۱۵ عضو داعشی در درگیری با نیروهای این کشور در مرز تاجیکستان و ازبکستان خبر داده است.

در این خبر به نقل از یک مقام دفتر مطبوعاتی سازمان مرزبانی کمیته امنیت ملی تاجیکستان خاطرنشان شد که تروریست‌ها متشکل از ۲۰ نفر بودند که به یک قرار گاه نیروهای مرزی در مرز تاجیکستان و ازبکستان حمله کردند که پانزده تن انها توسط پولیس تاجکستان کشته شدند و پنج تن دیگر آنها بازداشت شده اند.

به گفته این مقام تاجیکستانی، این افراد از روز (روز شنبه ۴ عقرب) از طرف منطقه شرتوز به منطقه قبادین تاجیکستان با هدف حمله تروریستی نفوذ کرده بوده اند.

افراد مسلح در قالب گروه ۲۰ نفره در حالی که ماسک بر صورت داشتند به واحد چهارم گروهان مرزبانی سلطان آباد تاجیکستان واقع در ۶۰ کیلومتری غرب دوشنبه حمله کردند.

در جریان این حمله یک سرباز و یک مامور پولیس تاجیکستان نیز کشته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل