بسترهای امید آفرینی در جامعه فراهم شود


بسترهای امید آفرینی در جامعه فراهم شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: باید بسترهای امید آفرینی در جامعه، دوری از سیاه نمایی و مکدر نکردن خاطر مردم را فراهم کنیم.

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر ماهدشت پس از بازدید از نقاط مختلف این شهر افزود: با توجه به مسئولیتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران داریم باید این نکته را مدنظر قرار داد که عمر این مسئولیت ها کوتاه است و در این مدت محدود باید به گونه ای تصمیم گیری کنیم که مردم به رفاه و رضایتمندی برسند.

وی ادامه داد: باید فرصت ها را غنیمت شمرد و از بار امانتی که بردوش ما خدا گذاشته گره ای از مشکل مردم باز کنیم.
شهبازی گفت: مسئولان البرز با اتحاد و انسجام شبانه روزی کار می کنند و برای حل مشکلات مردم حتی فراتر از وظایف خود نیز اقدام می کنند.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه آنچه در مسئولان کشور و به تبع آن استان البرز می بینم، به جز تلاش نیست، گفت: ارتباط خوبی بین مسئولان البرز با مردم وجود دارد.
وی با بیان اینکه نقش شوراها در نزدیکی با مردم بی بدیل است، افزود: مردم به خوبی می فهمند که چه کسانی از صمیم قلب برایشان کار می کنند.
نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گونه منافات با آموزه های دینی و انحراف از ارزش ها را برنمی تابد
شهبازی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظامی آرمانی است و کمترین موضوعی که با آموزه های دینی ما منافات داشته باشد و انحراف از ارزش ها و معیارهای دینی را بر نمی تابیم.
وی گفت: نظام پر تلاش است و مقاومت نظام در مقابل هزینه هایی که نظام سلطه وارد کرده فراوان است و با هدایت های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب درصدد کسب رضایتمندی مردم البرز هستیم.
استاندار البرز افزود: امید است در گام دوم انقلاب، با هدایت های مقام معظم رهبری در استان سرفراز البرز منشا رضایتمندی و عزت مردم باشیم.
وی با بیان اینکه بدخواهان نظام که تلاش می کنند بگویند نظام ناکارآمد است، ادامه داد: با ایجاد رفاه و آرامش و امنیت بیشتر برای مردم دشمنان نا امید و مایوس می شوند.

شهبازی گفت: بازدیدهای میدانی که با همراهی مدیران و مسئولان مربوطه از نقاط مختلف استان علاوه بر احصا دقیق مشکلات و موانع، سرعت بیشتری به پیشبرد امور و حل معضلات دارد.
وی به قدمت هفت هزار ساله شهر ماهدشت به استناد آثار تاریخی این شهر اشاره کرد و ادامه داد: مسائل، ابنیه، گسل و مسیرهای دسترسی و همچنین وجود حلقه دره در این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

بسترهای امید آفرینی در جامعه فراهم شود


شهبازی با اشاره به سایت حلقه دره، خطاب به فعالان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، افزود: موضوعاتی که مورد پیگیری قرار می گیرد برای آرامش خاطر مردم به واسطه حضور به موقع و موثر مسئولان است که با اهتمام ویژه ای درصدد حل موانع هستند.
وی ادامه داد: موضوع حلقه دره مربوط به امروز و دیروز نیست و قدمت آن از مسئولان کنونی استان و شهرستان بیشتر است، بلکه قریب به ۳۰ سال این معضل وجود داشت است.
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون با توجه به مطالبات مردم و بروز مسائل زیست محیطی این عزم همگانی ایجاد شد که با اتخاذ تدابیر ویژه درصدد پاسخگویی به خواست جامعه برآییم.
استاندار البرز گفت: متاسفانه شیوه سنتی دفع زباله در کشور مرسوم است ولی در هزاره سوم در کشورهای توسعه یافته به سمت امکانات مدرن می روند.
شهبازی افزود: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران، شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج و مسئولان مربوطه پس از بازدیدی که داشتم از محل دیدن کرده و جلسه ای برای ساماندهی این منطقه تشکیل دادند.
استاندار البرز گفت: فعالان عرصه اطلاع رسانی باید در صحنه حضور داشته باشند و برای ایجاد و تقویت اهتمام ملی، بین دستگاهی و سازمانی برای آرامش، امنیت و رفاه مردم، همراه ما باشند ولی تمرکز مسئولان برای پیگیری روند امور بهم نخورد.

بسترهای امید آفرینی در جامعه فراهم شود


پیگیری برای تبدیل شهر ماهدشت به بخش در دستور کار قرار گیرد
وی افزود: ماموریت تشکیل کارگروه ویژه در خصوص حلقه دره به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سپرده شده است.
شهبازی با اشاره به اینکه ماهدشت دارای ۷۰ هزار نفر جمعیت است، ادامه داد: انتظار می رود که با پیگیری مدیرکل سیاسی استانداری و ارائه طرح توجیهی این شهر در صورت امکان برای برخورداری از اعتبارات به بخش تبدیل شود.
استاندار البرز گفت: اکنون به سمتی می رویم که تشکیل کمیسیون های ماده 100 باید به حداقل برسد چراکه نباید تخلف صورت گیرد که قرار باشد به واسطه آن شهرداری های به درآمد برسند، از این رو ضروت دارد که شهرداری ها برای درآمدزایی به دنبال تعریف پروژه باشند.
شهبازی با اشاره به اینکه باید پروژه ها، برنامه ها و سرانه های این شهر مورد بررسی دقیق قرار گیرد، افزود: حدود 10 هزار و 440 واحد مسکن مهر در این شهر وجود دارد که تاکنون جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر در آن ساکن شده اند از این رو باید تقویت زیرساخت های بهداشتی، درمانی، آموزشی، فضای سبز و تجاری در آن به جد مد نظر قرار گیرد.
وی اضافه کرد: باید راه های دسترسی به این واحدها با نصب علائم و تعریض ساماندهی شود و امنیت مردم برای تردد از این مسیرها افزایش یابد.
استاندار البرز اظهارداشت: باید با تشکیل کارگروهی توسط معاون هماهنگی امور عمرانی، موضوع دانشگاه آزاد در این منطقه مشخص شود.
وی عنوان کرد: در یک دهه اخیر مسیر رودخانه دلمبر تغییر کرده و به نهر سیاه جوب رسید، برای حل این معضل باید این مسیر به خط فاضلاب وصل شود و باید مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان برای تهدیدات زیست محیطی این منطقه اقدام کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند