استقلال اقتصادی، کشور را در مقابل توطئه دشمنان مصون می‌کند


 استقلال اقتصادی، کشور را در مقابل توطئه دشمنان مصون می‌کند

تهران- ایرنا- رئیس قوه قضائیه گفت: امروز استقلال اقتصادی ما و اقداماتی که در حوزه تولید انجام می شود، بهترین مصون سازی را می تواند داشته باشد؛ چراکه دشمن به دنبال فلج کردن تولید ما است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در افتتاحیه هشتمین همایش ملی پدافند غیرعامل در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما اظهار داشت: باید مشکلات و راهکار برون رفت از آنها را بشناسیم و معتقدیم تمام راهکارها در درون کشور و به دست جوانان متخصص است.

وی با اشاره به اقتصاد فضای مجازی و اقتصاد دریا اظهار داشت: ۵۰ درصد درآمد ناخالص ملی برخی از کشورها از دریا به دست می آید و ما با وجود این امکان، می توانیم تولید را در کشور بیش از گذشته فعال کنیم.

رئیسی رونق تولید را در گرو امنیت اقتصادی دانست و افزود: امنیت اقتصادی نیز در گرو مبارزه با فساد اقتصادی است و اگر امنیت اقتصادی مختل شود، تولید با مشکل روبه رو می شود. بنابراین همه مدیران توجه و حساسیت لازم را در این زمینه داشته باشند. اولین حساسیت سازوکارهای ضد فساد است تا اگر کسی اراده فساد داشت، نتواند آن را عملی کند.

وی اضافه کرد: ما باید بتوانیم در نظام پولی، مالی بانکی، واردات و صادرات سازوکارهای ضد فساد ایجاد کنیم چراکه برخورد با مفسد یک طرف قضیه است.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا