ما افسانه نبودیم


ما افسانه نبودیم

مشهد-ایرنا- کتاب ما افسانه نبودیم اثر رویا حسینی روایت زندگی یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد معرفی و رونمایی شد.

نویسنده کتاب "ما افسانه نبودیم" روز دوشنبه درباره این کتاب به خبرنگار ایرنا گفت: این کتاب به زندگی سید رضا رسول زاده طباطبایی دیده بان دوران جنگ پرداخته است.

رویا حسینی افزود: در این کتاب حداقل از ۲۰ شهید نام برده شده است که با قهرمان داستان (رسول زاده) جمع دوستانه‌ای را در زمان جنگ تشکیل داده بودند و داستان آنان از زمان انقلاب، حضور در مسجد، رفتن به جبهه و تمامی فراز و نشیب هایی که گذرانده اند نقل شده است.

وی ادامه داد: کلیات کتاب درباره زندگی سید رضا رسول زاده طباطبایی و ماجراهایی است که وی به همراه دوستانش در دوران مختلف قبل و بعد از جنگ پشت سر گذاشته است و از گروه دوستان او همه به جز رسول زاده شهید شده اند.

نویسنده کتاب "ما افسانه نبودیم " گفت: تالیف کتاب یک سال به طول انجامید و در مدت زمان نوشتن سعی کردم خودم را به روحیات قهرمان داستان نزدیک کنم تا بتوانم آن حس را ابتدا در خودم ایجاد کنم و سپس به مخاطب انتقال دهم .

کتاب "ما افسانه نبودیم" اثر رویا حسینی، راوی زندگی "سید رضا رسول زاده طباطبایی" توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده است و شب گذشته در سرای اهل فرهنگ بیست و یکمین نمایشگاه کتاب مشهد مقدس با حضور سردار نظری، فرمانده سپاه امام رضا (ع) و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی رونمایی شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد از هشت تا ۱۵ آبان ماه کنونی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان