330 مددجو در واحد تولیدی زندان قزلحصار جذب کار شدند


330 مددجو در واحد تولیدی زندان قزلحصار جذب کار شدند

تهران- ایرنا- مدیر ندامتگاه قزلحصار گفت: در مهر ماه امسال، 330 مددجو پس از مراحل پذیرش و گزینش در مجتمع تولیدی جذب کار شدند.

به گزارش روز دوشنبه اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران، حمید محمدی افزود: با درخواست کتبی مددجویان اندرزگاه های واحد سه و گذراندن مراحل پذیرش، فرآیند گزینش و تکمیل فرم های اولیه شورای طبقه بندی، ۳۳۰ مددجو در واحدهای تولیدی مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: تبلیغ و ترغیب مددجویان به امر حرفه و شغل از سیاست های سازمان زندان ها برای کمک به مددجویان در حین تحمل کیفر و بعد از آن است که واحد اشتغال با اخذ درخواست بیش از ۵۰۰ مددجو، برخی از آنان را در واحد تولیدی مشغول به کار کرده است.

مدیر ندامتگاه قزلحصار اظهار داشت: هر مددجویی می تواند با دارا بودن شرایط رأی کار که با موافقت شورای طبقه بندی حاصل می شود، در واحد تولیدی ندامتگاه قزلحصار مشغول شود و علاوه بر حرفه دلخواه، با کسب درآمد، هزینه های شخصی خود و خانواده را تأمین کند.

بر اساس این گزارش، اکنون حدود ۱۵۰۰ مددجو در واحدهای سراجی، خیاطی، صنایع فلزی، کفاشی، رستوران و خدمات زیر نظر بنیاد تعاون زندانیان مشغول به کار هستند و ماهیانه حقوق دریافت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا