قدردانی از حضور پرشور مردم البرز در راهپیمایی 13 آبان


قدردانی از حضور پرشور مردم البرز در راهپیمایی 13 آبان

کرج - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز طی بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان قدردانی کرد.

در بیانیه روز دوشنبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز آمده است: مردم استان البرز در یوم الله سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۹۸ با استثنایی‌ترین حضور گسترده و پرشور تمام اقشار متدین، زمان شناس و عامل به وظیفه دینی و انقلابی با خلق تماشایی‌ترین جلوه های استقامت و غیرت بیادماندنی در حراست از عزت و شرف، باشکوه‌ترین نماد مقاومت در برابر استکبار را عینیت بخشیدند.

مردم استان شهید سر افراز محمد حسین فهمیده همنوا و هم‌جهت با همه مردم این مرز و بوم با حضور خود در راهپیمایی سیزدهم آبان و با فریاد و شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» به درستی ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را درهم شکستند و تفکرات استکباری و ضد بشری دولتمردان مستکبر آمریکا را زیر پا له کردند.

امروز البرزیان دلاور و با بصیرت، با حضور هوشیارانه خود به تمام مستکبران جهان ثابت کردند که دست از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نخواهند کشید و تا پای جان، گوش به فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهند بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاضعانه از قاطبه مردم همیشه در صحنه استان البرز، به‌ویژه دانش آموزان و دانشجویان، مسئولان و روحانیون که ادامه دهنده راه شهیدان هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل