‌6 هزار دانش‌آموز کرمانی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند


‌6 هزار دانش‌آموز کرمانی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه در سال گذشته 5 هزار و 312 نفر دانش‌آموز به اردوی راهیان نور و مناطق عملیاتی در جنوب و جنوب غرب استان اعزام شدند، گفت: امسال 6 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

‌6 هزار دانش‌آموز کرمانی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمد مطهری، جانشین سپاه ثارالله استان، امروز دوشنبه، 13 آبان در دیدار تعدادی از دانش‌آموزان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دانش‌آموز گفت: هزار و 300 شهید دانش‌آموز در این استان داریم که با خون مقدس خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی 280 هزار نفر جذب بسیج دانش‌آموزی شدند، افزود: از این تعداد 145 هزار نفر پسر و مابقی دختر هستند.

جانشین سپاه ثارالله استان با بیان اینکه 2 هزار و 570 واحد مقاومت دانش‌آموزی در مدارس استان وجود دارد، بیان کرد: 10 هزار و 700 کلاس درس آمادگی دفاعی در استان دایر شده است و هزار و 700 مربی کار آموزش دفاعی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 5 هزار و 312 نفر دانش‌آموز به اردوی راهیان نور و مناطق عملیاتی در جنوب و جنوب غرب استان اعزام شدند، تصریح کرد: امسال 6 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

مطهری با اشاره به اینکه 153 گروه جهادی دانش‌آموزی در استان کرمان فعال هستند و در نقاط مختلف استان خدمت‌رسانی کردند، اظهار کرد: حدود دو هزار و 300 دانش‌آموز بسیجی فارغ‌التحصیل شده و در دانشگاه‌ها مجدداً عضو بسیج هستند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در مدارس استان تأکید کرد: 156 مدرسه استان کرمان در طرح برگزاری یادواره‌های شهدا قرار گرفتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !