سرپرست تیم ملی فوتبال فردا به تاج گزارش می‌دهد


سرپرست تیم ملی فوتبال فردا به تاج گزارش می‌دهد

تهران- ایران- سرپرست تیم ملی فوتبال ایران، نتایج بازدید خود از ورزشگاه بصره و هتل محل اقامت تیم ملی ایران را فردا در اختیار «مهدی تاج» قرار می‌دهد.

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته چهارم دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین، باید ۲۳ آبان‌ماه در بصره به مصاف تیم ملی عراق برود.

ناامنی‌های کشور عراق در هفته‌های گذشته باعث شده شایعاتی در خصوص تغییر محل میزبانی این بازی مطرح شود.

بر این اساس، محمدرضا ساکت برای بررسی شرایط میزبانی بصره عازم کشور عراق شد. سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از ورزشگاه بصره و هتل محل اقامت تیم ملی بازدید به عمل آورد.

ساکت با برخی از مسولان فدراسیون فوتبال عراق درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران و این کشور گفت‌وگو کرد.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران همچنین با حضور در کربلا علاوه بر بازید از ورزشگاه این کشور بارگاه ملکوتی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را زیارت کرد.

ساکت امشب به ایران بازگشت و قرار است فردا صبح با رییس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را برگزار کند. وی گزارشات خود را به طور کامل در اختیار «مهدی تاج» قرار خواهد داد.

مسولان فدراسیون فوتبال ایران علاقه دارند بازی در شهر نجف برگزار شود.

همچنین مقامات ای‌اف‌سی از محل برگزاری مسابقه بازدید کرده و گزارشات خود را در اختیار خود را در اختیار فدراسیون بین‌الملی فوتبال «فیفا» قرار خواهند داد.

به طور حتم تکلیف میزبانی بازی ایران و عراق ظرف روزهای آینده و پس از مشورت مقامات ای‌اف‌سی و فیفا مشخص خواهد شد.

این احتمال وجود دارد محل برگزاری بازی ایران و عراق تغییر پیدا کند اما هنوز صحبتی از سوی مسولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام نشده است.

تیم ملی ایران در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ با کسب ۶ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی