سفارتخانه های آمریکا به محل جاسوسی در کشورها تبدیل شده اند


سفارتخانه های آمریکا به محل جاسوسی در کشورها تبدیل شده اند

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: سفارتخانه های آمریکا در کشورهای جهان به محل جاسوسی برای شیطان بزرگ تبدیل شده اند.

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه که در مصلی الغدیر شهرستان خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: روز ۱۳ آبان سه مناسبت دارد،‌تبعید امام(ره) به ترکیه، به شهادت رساندن دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی اما مسئله مهم در این روز وجه مشترک این سه مناسبت یعنی استکبار ستیزی است‌، در حقیقت استکبار ستیزی یکی از شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیبت پوشالی اش را در اوج ابرقدرتی شکست افزود: در این چهل سال انقلاب اسلامی ایران روز به روز قوی تر و مستحکم تر و در مقابل آمریکا ذلیل تر و منزوی تر شد.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: آمریکا در این ۴۰ سال بیشترین هزینه را انجام‌ داد و البته بیشترین ضرر را نیز متحمل شد.
وی گفت: این کشور روزی تنها ابرقدرت جهان بود اما امروز به جایی رسیده که رئیس جمهورش مورد تمسخر همه جهان قرار گرفته است.
امام جمعه خرم آباد افزود: همگان بدانند که انقلاب با قدرت و عظمت به راه خود ادامه می دهد تا زمانی که بدست صاحب اصلی اش برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به هلاکت سرکرده شبکه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: در این هفته خبر هلاکت البغدادی شنیده شد که این برای دلبستگان آمریکا باید درس عبرت باشد.
خطیب نماز جمعه خرم‌ آباد توضیح داد: داعش را خود آمریکا بوجود آورد و زمانی که تاریخ مصرفشان تمام شد توسط بوجود آورندگانش نیز کشته شد.
وی اظهار داشت: البغدادی را آمریکا تجهیز و تشویق می کرد لذا کسانی که امید به آمریکا دارند بدانند این کشور تنها بدنبال منافع خود است و نمونه بارز آن اعلام دلیل حضورشان در سوریه بود که خود اعتراف کردند به علت تسلط بر منابع نفتی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آنها هرگز بدنبال حل مشکل ما نیستند لذا همگان باید باور کنند که مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از ایران حل نخواهد کرد.‌
آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: در فرهنگ ما شیعیان انتظار بالاترین عبادت است، ما باید برای ظهور تلاش کنیم.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور است و به برکت انقلاب هم امام(ره) به جهان معرفی شد و هم دنیا متوجه حکومت مهدی موعود(عج) شد.
آیت الله میرعمادی اطهار داشت: در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما باید خود را برای ظهور آماده کنیم، لذا وظیفه امروز ما بسیار سنگین است، باید ارتباطمان را با امام زمان(عج) و نایب برحق ایشان تقویت کنیم.
وی گفت: اگر امروز میبینیم رهبر انقلاب با قدرت و مدیریت الهی این حرکت عظیم را در جهان به راه انداخته و پیش میبرد، این شعاعی از ولایت عظمی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شاخص اقتصادی ما در استان مناسب نیست، نرخ سرمایه گذاری پایین و نرخ بیکاری بالاست.
وی افزود: مسئولان باید برنامه ای کارآمد ارائه دهند، باید دید چقدر توانسته ایم از توان انسانی و طبیعی و سرمایه های استان استفاده کنیم، لذا تحقق این امر تنها با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی ممکن خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم