مسوولان به مشکلات برنجکاران دزفول رسیدگی کنند


مسوولان به مشکلات برنجکاران دزفول رسیدگی کنند

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با اشاره به اجازه کشت برنج در این شهرستان بدلیل خسارات سیل فروردین امسال گفت: اکنون برنج کاران با مشکلات زیادی از جمله کمبود امکانات برای برداشت محصول مواجه هستند که باید برای رفع این مشکل اقدام لازم صورت گیرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: انتظار می رود همزمان با برداشت محصول برنج کشاورزان دزفول از واردات این محصول به کشور خودداری شود.

وی اظهار داشت: کشاورزان برای برداشت محصول برنج با کمبود امکانات مواجه هستند که انتظار می رود اقدام لازم برای تامین دستگاه های مورد نیاز صورت گیرد.

امام جمعه دزفول با گرامیداشت ۱۳ آبان ۵۷ روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: سفارت های استکبار لانه جاسوسی و فتنه در نقاط مختلف دنیا هستند و بساط فتنه گری در این مکان ها برپا است.

وی با اشاره به تحولات عراق و لبنان اظهار داشت: دلسوزان و مردم این کشورها باید اولویت خود را امنیت قرار دهند زیرا با نا امنی و برهم خوردن اوضاع، امکان تحقق مطالبات مردم وجود ندارد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به ایجاد قرارگاه هایی توسط دشمن برای برهم زدن لبنان و عراق گفت: نیروهای مسلح برای فتنه های دشمنان باید آمادگی کامل داشته باشند.

امام جمعه درفول اعلام هلاکت ابوبکر بغدادی را یک بازی سیاسی مضحک خواند و افزود: این تروریست بعد از اعلام پایان کار داعش توسط سردار سلیمانی یک مهره سوخته شد.

وی اظهار داشت: زنده ماندن ابوبکر بغدادی بسیاری از مسایل پشت پرده داعش را برملا می کرد به همین دلیل اقدام به کشتن او کردند.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی گفت: فرهنگ اسلامی ایرانی ما باید تقویت شود زیرا دشمن با استفاده از ابزارهای فرهنگی از جمله رسانه ها از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ما دریغ نمی کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به هفته وقف اظهار داشت: باید در انتخاب هیات امنای مساجد دقت شود زیرا درصورت انتخاب درست بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه رفع می شوند.

وی افزود: توسعه فضاهای حوزه علمیه دزفول مدنظر واقفان و خیران باشد زیرا به شدت با مشکل مواجه هستند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه مسجد جامع مشکل جدی دارد و نیازمند توجه ویژه مسوولان است، بیان کرد: برای درآمدزایی مساجد باید موقوفاتی در نظرگرفته شود.

وی افزود: ادارات اوقاف، میراث فرهنگی، فرمانداری و شهرداری مشکلات مساجد و موقوفه ها را در جلسه ای بررسی و رفع کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم توجه به پدافند غیرعامل گفت: اکنون با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه هستیم که رونق تولید به عنوان یکی از مصادیق پافند غیرعامل باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه دزفول در پایان با انتقاد از تعیین مکان نامناسب برای نماز خواهران در برخی مساجد گفت: انتظار می رود مکان های مناسب تری برای خواهران در نظر گرفته شود.

وی همه مسوولان دزفول را به وحدت، همدلی و تعامل برای رفع مشکلات توصیه کرد و اظهار داشت: مشکلات شهر با رعایت قانون رفع و از اقدام سلیقه ای خودداری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل