35 برنامه فرهنگی و اجتماعی در شازند برگزار شد


35 برنامه فرهنگی و اجتماعی در شازند برگزار شد

اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان شازند گفت: 35 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی نیمه نخست امسال با هدف بسط نشاط در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان برگزار شد.

«مصطفی عرب» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این برنامه‌ها با کمک مدیریت شهری، دستگاه‌های اجرایی و سمن‌ها برگزار شده و تلاش شده است که مشارکت مردمی و افزایش نشاط و پیوست‌های اجتماعی در پیشبرد امور با این اقدامات در شازند تقویت شود.

وی توضیح داد: برگزاری ۱۳ کنسرت موسیقی سنتی و پاپ، نخستین جشنواره آدم برفی در پیست اسکی پاکل، جشنواره عسل به‌عنوان معرفی یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی، ۱۵ جشنواره فرهنگی و ورزشی و نمایشگاه‌های متعدد هنری و فرهنگی از جمله این اقدامات است.

فرماندار شازند توضیح داد: ۶ انجمن سلامت، فرهنگی و اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه نیز امسال در این شهرستان ایجاد شده که هدف از شکل‌گیری آن‌ها تقویت نقش سمن‌ها در روند تصمیم‌سازی و پیشبرد امور اجرایی است.

عرب اظهار داشت: حدود ۴۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی نیز برای اجرا در شازند نیمه دوم امسال هدفگذاری شده است.

شازند یکی از شهرستان‌های ۱۲گانه استان مرکزی است که در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک قرار دارد و دارای آب و هوای کوهستانی است.

دریاچه شازند، بوستان عباس آباد، قله مرتفع شهباز، پیست اسکی، امامزاده آستانه، روستای سرسختی و ذخیره‌گاه جنگی بلوط این شهرستان از قطب‌های گردشگری استان مرکزی است

پالایشگاه، پتروشیمی، نیروگاه برق و واحد رنگ‌سازی روناس از صنایع مطرح شازند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال