سرازیر شدن آب دریا به شهر کراچی پاکستان


به دنبال توفان حاره‌ای موسوم به کیار در اقیانوس هند، سواحل شهر کراچی پاکستان توفانی و آب دریا به مناطق مختلف این شهر سرازیر شده است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، منابع خبری افزوند: توفان حاره‌ای "کیار" پس از پیشروی به سمت شمال غرب در ۱۲ ساعت گذشته، اکنون در فاصله ۷۰۰ کیلومتری از بندر کراچی پاکستان قرار گرفته است، از این رو سواحل کراچی توفانی و سطح آب در این سواحل افزایش پیدا کرده است.
به گفته منابع خبری، آب دریا به مناطق مسکونی "تهته" نزدیک ساحل شهر کراچی سرازیر شده و مناطق زیادی را فرا گرفته است، به گونه‌ای که رفت و آمد شهروندان و خودرو‌ها در این مناطق به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.
تاکنون گزارشی مبنی بر بروز خسارت به قایق‌ها، لنج‌ها یا تاسیسات در سواحل کراچی اعلام نشده، اما دولت محلی ایالت سند پاکستان در مناطق ساحلی شهر کراچی وضعیت فوق العاده اعلام کرده و از ماهیگیران خواسته است با رعایت تدابیر لازم تا اطلاع ثانوی ماهیگیری را متوقف کنند.
رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند: توفان حاره‌ای "کیار" با سرعت ۱۲ کیلومتر در ساعت در حال حرکت به سمت شمال غرب است که پیش بینی می‌شود در نهایت به سمت سواحل کشور عمان رفته سپس تضعیف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)