استقلال – پارس جنوبی جم؛ استقلال و پارس در تلاش برای رسیدن به مدعیان


استقلال – پارس جنوبی جم؛ استقلال و پارس در تلاش برای رسیدن به مدعیان

در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ، دو تیم استقلال و پارس جنوبی به مصاف هم می‌روند. نوشته استقلال – پارس جنوبی جم؛ استقلال و پارس در تلاش برای رسیدن به مدعیان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

استقلال – پارس جنوبی جم؛ استقلال و پارس در تلاش برای رسیدن به مدعیان

استقلال و پارس جنوبی در جستجوی 3 امتیاز برای رسیدن به بالای جدول
نویسنده : خبر گزاری فوتبال ؛پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۳
استقلال – پارس جنوبی جم؛ استقلال و پارس در تلاش برای رسیدن به مدعیان

در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ، دو تیم استقلال و پارس جنوبی به مصاف هم می‌روند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته هشتم لیگ برتر دیدار استقلال – پارس جنوبی جم
جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸
ورزشگاه آزادی ساعت:۱۹:۰۰
تیم داوری: داور: سیدرضا مهدوی،کمک ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی،کمک داوران اضافی: کوپال ناظمی – مهدی مرجانزاده،داور چهارم: یوسف مغروری، ناظر: حاتم بک پور

پارس جنوبی جم در این دوره، سومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند در ۲ فصل قبلی تقابل استقلال و پارس جنوبی دو روی متفاوت داشته است. پارس جنوبی در جم موفق به شکست استقلال شده ولی در تهران متحمل شکست سنگینی شده است. سنگین‌ترین شکست پارس جنوبی در دوران حضور در لیگ برتر در لیگ هفدهم و در ورزشگاه آزادی با باخت ۴ بر صفر مقابل استقلال اتفاق افتاد.
استقلال پس از ۳ پیروزی در لیگ و حذفی در بازی با سایپا به یک برد پرگل دست یافت و مصمم است تا نمایش درخشان دیگری مقابل پارس جنوبی در تهران ارائه کند. پارس جنوبی آمار ضعیفی در بازیهای خارج از خانه دارد و از آخرین پیروزی خارج از خانه این تیم ۱۱ ماه می‌گذرد. بازیکنان پارس جنوبی در این فصل ۶ بار دیرک دروازه حریفان را به لرزه درآوردند و از این نظر در لیگ امسال رکورددارند و برای موفقیت در این بازی امیدوارند که بدشانسی دوباره سراغ این تیم نیاید.

فراز کمالوند در این فصل سرمربی پارس جنوبی شده و باید به دیدار سرمربی ایتالیایی استقلال برود. کمالوند تا این مقطع از فصل با ۴ مربی خارجی دیگر شاغل در لیگ نوزدهم روبه‌رو شده و در برابر آنها بردی نداشته و صاحب ۲ تساوی و ۲ شکست شده است.

در ترکیب فعلی دو تیم، علی دشتی سابقه حضور در پارس جنوبی را دارد و ایمان باصفا نیز برای استقلال بازی کرده‌ است. محمد نوری که سابقه کاپیتانی پرسپولیس را دارد از جمله چهره‌های جذاب این دیدار است که برابر استقلال ۷ پیروزی، ۷ تساوی و ۶ شکست بدست آورده است و مقابل این تیم ۲ گل و یک پاس گل ثبت کرده است.

داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی استقلال در بازی هفته قبل دچار مصدومیت شدیدی شد و برای مدت طولانی غایب خواهد بود. محسن کریمی هم که همچنان قادر به همراهی استقلال نخواهد بود. شهرام گودرزی هافبک کهنه‌کار پارس جنوبی نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود. در حال حاضر استقلال با ۹ امتیاز در رتبه هشتم است و پارس جنوبی هم با ۷ امتیاز در رتبه دهم جای دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه