دو رکورد جدید به نام مسی ثبت شد


دو رکورد جدید به نام مسی ثبت شد

لیونل مسی دقیقه دوم بازی بارسا و اسلاویا پراگ موفق به گلزنی برای آبی اناری ها شد تا دو رکورد را به نام خود ثبت کند. نوشته دو رکورد جدید به نام مسی ثبت شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دو رکورد جدید به نام مسی ثبت شد

ثبت دو رکورد برای ستاره بارسلونا
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۲۳:۴۶
دو رکورد جدید به نام مسی ثبت شد

لیونل مسی دقیقه دوم بازی بارسا و اسلاویا پراگ موفق به گلزنی برای آبی اناری ها شد تا دو رکورد را به نام خود ثبت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از مارکا، تنها دو دقیقه از بازی گذشته بود که لیونل مسی توانست قفل دروازه اسلاویا پراگ را در ادن آرنا باز کند. او که هشت سال پیش در همین ورزشگاه برابر ویکتوریا پلژن هت تریک کرده بود، امشب هم خیلی زود پایش به گلزنی باز شد. او روی پاس آرتور ملو توانست دروازه میزبان را باز کند.

به این ترتیب مسی به طلسم گل نزدن خود و تیمش در بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان پایان داد. مسی برابر لیون، منچستریونایتد(تک گل بارسا را لوک شاو به اشتباه به ثمر رساند)، لیورپول و بروسیا دورتموند نتوانسته بود گلزنی کند. او به طلسم ناکامی بارسا در گلزنی در بازی های دور از خانه چپیونزلیگ نیز پایان داد. آخرین بار که بارسا توانسته بود در زمین حریف گلزنی کند، برابر پی اس وی آیندهوون در دور گروهی فصل گذشته بود.

مسی حالا موفق شده به ۳۳ تیم مختلف در لیگ قهرمانان گلزنی کند و از این حیث با رونالدو و رائول برابری کرد. پس از آنها زلاتان، کریم بنزما و توماس مولر به ترتیب برابر ۲۹، ۲۸ و ۲۵ حریف مختلف در لیگ قهرمانان گلزنی کرده اند.

فوق ستاره آرژانتینی که اولین بار فصل ۰۶-۲۰۰۵ در لیگ قهرمانان به میدان رفت، برای پانزدهمین فصل متوالی موفق به گلزنی در این رقابت ها شد تا از این حیث نیز رکوردی به نام خود ثبت کند.

این سومین گل فصل مسی بود. او پیش از این دو گل در لالیگا به سویا و ایبار زده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری