مسئولان باید به صورت میدانی به مطالبات مردم پاسخ دهند


مسئولان باید به صورت میدانی به مطالبات مردم پاسخ دهند

شهرکرد- ایرنا- فرماندار شهرستان بروجن گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نباید نگران حضور بین مردم باشند و باید به صورت میدانی به مطالبات مردم پاسخ دهند

مسعود ملکی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بروجن تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اداری در این شهرستان علاوه بر افزایش ارتباط خود با مردم باید با جدیت بیشتری در خدمات‌رسانی و پاسخگویی به ارباب‌رجوع تلاش کنند.

وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز موظفند برای ارائه خدمات بیشتر به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

ملکی تصریح کرد: حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن در جلسات تصمیم‌گیری و پرهیز از اعزام نماینده به این جلسات ضرورت دارد.

وی یادآور شد: نبود تعامل بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن از مهمترین مشکلات این شهرستان به شمار می‌رود.

رئیس شورای اداری شهرستان بروجن با اشاره به فعالیت ۵ شهرک و ناحیه صنعتی در این شهرستان اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "رونق تولید" نامگذاری شده باید برای ارتقای وضعیت واحدهای تولیدی بروجن اقدام شود.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بروجن باید در تامین مواد اولیه و فعال کردن کامل طرح‌های نیمه‌فعال و تعطیل در این شهرستان کمک کنند.

ملکی تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار شهرستان بروجن نظارت بر واحدهای صنفی مختلف به ویژه نانوایی‌های این شهرستان با هدف کنترل قیمت و کیفیت را افزایش دهد.

وی افزود: ‌مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن موظفند وضعیت جذب اعتبارات و فعالیت طرح‌های ملیٰ‌استانی و شهرستانی را پیگیری و نتیجه را به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار شهرستان بروجن تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در برنامه‌های فرهنگی حضور کمرنگی دارند.

وی یادآور شد:‌ مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن همچنین وضعیت مطالبات و مسائل جامعه کارگری زیرمجموعه خود را پیگیری کنند.

ملکی اظهار داشت: هیچ مسئولی در شهرستان بروجن حق ندارد له یا علیه نامزدهای انتخاباتی فعالیت کند.

وی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه با مسئول مربوطه به شدت و براساس ضوابط قانونی برخورد خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان بروجن تاکید کرد: در صورتی که هر کدام از مسئولان و یا افراد دولتی قصد فعالیت در ستادهای انتخاباتی را دارند باید مرخصی بگیرند.

وی افزود: جذب تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض مرتبط با سهمیه ۱۶۰ واحدی مسکن محرومان شهرستان بروجن در اولویت کاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان باشد.

ملکی تصریح کرد: در صورت معطل شدن متقاضیان این طرح برای دریافت تسهیلات در بانک‌های عامل شهرستان بروجن باید پیگیری‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن از سوی بانک استانی پیگیری شود.

وی یادآور شد: برای احداث هرکدام از این واحدهای مسکونی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان‌قیمت، ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و در صورت بهره‌مندی از مزیت‌های نهادهای حماتی ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دیگر به واجدان شرایط پرداخت می‌شود.

فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با ضعف ارتباط در پاسخگویی به رسانه‌های گروهی و نداشتن ارتباط با خبرنگاران باعث کندی در روند فعالیت‌های اجرایی شهرستان می‌شوند.

ملکی گفت: رتبه برتر شهرستان بروجن در ستاد تسهیل خدمات سفر چهارمحال و بختیاری و مقام نخست این فرمانداری بین فرمانداری‌های استان براساس شاخص‌های ارزیابی وزارت کشور شان‌دهنده فعالیت مستمر بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل