استاندار فارس: فرمانداران متخلف در امر انتخابات را تغییر می دهیم


استاندار فارس: فرمانداران متخلف در امر انتخابات را تغییر می دهیم

شیراز-ایرنا-استاندار فارس با تاکید بر این که باید اعتماد عمومی مردم را حفظ کنیم گفت: رسالت اصلی ما صیانت از رای مردم است و نباید هرگز این اصل مخدوش شود در غیر این صورت حتی در شب انتخابات اقدام به تغییر فرماندارانی که تخلف کنند، خواهیم کرد.

عنایت الله رحیمی، چهارشنبه در گردهمایی فرمانداران استان فارس در شیراز، ضمن تاکید بر انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات از میان افراد معتمد مردم و قابل قبول برای جامعه، خواستار تلاش فرمانداران برای ایجاد شور و نشاط در فضای انتخابات در موعد مقرر شد و اظهارداشت: باید با بررسی و کوشش برای رفع مشکلات دوره های پیشین، برای برگزاری هرچه بهتر و سالم تر انتخابات پیش رو در حوزه‌های انتخابیه تلاش کنیم.

استاندار فارس ادامه داد: ما مجری انتخابات هستیم و برایمان تفاوتی نمی کند که کدام گروه رای بیاورد، رای مردم محترم است و رعایت کامل بی طرفی از طرف مجریان مورد تاکید قرار دارد.
رحیمی اضافه کرد: اگر کاندیداها در تبلیغات خود بی انصافی و سیاه نمایی کردند، فرمانداران باید خدمات نظام اسلامی و دولت را شفاف سازی کنند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان، دوم اسفند ۹۸ در کشور برگزار می شود.

فرمانداران، مشکلات سند پیشران توسعه فارس را برطرف و یا اعلام کنند

استاندارفارس در بخش دیگری از سخنان خود به رونمایی از سند پیشران توسعه این استان توسط وزیر کشور اشاره کرد و گفت: از طرح های مورد توجه در این سند به صورت مستمر بازدید خواهیم کرد و فرمانداران هم موظفند با جدیت به سند پیشران توسعه فارس اهتمام داشته باشند و مشکلات فرا روی اجرای این سند را برطرف و یا به مدیران استان منعکس کنند تا برای رفع آنها چاره جویی شود.
رحیمی، با تاکید بر این که فرمانداران باید خدمات دولت را احصا و به مردم گزارش دهند، بیان داشت: شرایط حاکم در مدیریت در این دوران را باید برای مردم تشریح کنید تا جامعه متوجه شود چه وضعیتی را تحویل گرفته اید و با چه وضعیتی تحویل می دهید.
وی، همچنین همراهی و هم افزایی مدیریت اجرایی فارس را با دستگاه قضایی این استان در بهترین شرایط توصیف کرد و گفت: توفیقات به دست آمده در سایه همین تعامل رقم خورده است و در شهرستان ها نیز باید این همدلی برقرار باشد.
رحیمی، خواستار حضور مستمر فرمانداران فارس در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان شد و این اقدام را موجب ایجاد همدلی بیشتر در جامعه و کاهش مشکلات مردم دانست.

استاندار فارس در قسمت دیگری از مطالب خود نیز بیان کرد: آیین پیاده روی اربعین، نشان دهنده همبستگی ملی و دینی ما بود که توانستیم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این موفقیت را به رخ دشمنان نظام جمهوری اسلامی و کشور بکشانیم.

رحیمی گفت: فرمانداران استان فارس در زمینه برگزاری آیین اربعین، تلاش های خوبی انجام دادند و با سازماندهی موکب ها و میزبانی از زائران امام حسین (ع) نقش ویژه ای در برگزاری این آیین داشتند.
او افزود: برای نخستین بار معاون امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در مسیر مرز تا نجف و کربلا حضور یافت و با بررسی مسائل و مشکلات، برای بهبود خدمات دهی به زائران اقدام کرد که مجموعه این تلاش ها موجب تقدیر وزیر کشور و استاندار خوزستان از خدمات استان فارس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند