تریلر نهایی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد


تریلر نهایی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد

استودیو لوکاس فیلم روز جاری آخرین تریلر از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker که سه‌گانه اخیر جنگ ستارگان را به پایان می‌رساند، منتشر کرد. حین پخش مسابقات دوشنبه شب فوتبال امریکایی در شبکه ESPN، از آخرین تریلر فیلم رونمایی شد که صحنه‌های جدیدی از مبارزه رِی در برابر نیروی تاریکی، جنگ کایلو رن در برابر گروه مقاومت و همچنین اولین نگاه به...

استودیو لوکاس فیلم روز جاری آخرین تریلر از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker که سه‌گانه اخیر جنگ ستارگان را به پایان می‌رساند، منتشر کرد.

حین پخش مسابقات دوشنبه شب فوتبال امریکایی در شبکه ESPN، از آخرین تریلر فیلم رونمایی شد که صحنه‌های جدیدی از مبارزه رِی در برابر نیروی تاریکی، جنگ کایلو رن در برابر گروه مقاومت و همچنین اولین نگاه به شخصیت‌های مرموزی که به مبارزه در برابر First Order پیوسته‌اند، نشان داده شد. شاید یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های تریلر را بازگشت دوباره امپراطور پالپتین در این قسمت دانست. تریلر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

همچون هر فیلمی از جنگ ستارگان، طرفداران به سرعت تک تک جزئیات دیده شده در تریلر رو موشکافی کردند و معانی مختلفی را تعبیر کردند. اگرچه برخی از مردم بخاطر بازگشت دوباره امپراطور که گمان می‌کردند در قسمت قبل کشته شده، گیج شده‌اند اما جی.جی.آبرامز چندی پیش در مصاحبه با مجله امپایر از دلایل خود برای بازگشت این شخصیت شرور در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker گفته بود.

برخی از مردم از ایده بازگشت دوباره پالپتین خوشحال نیستند و کاملاً درکشون می‌کنم. اما اگر به تمامی 9 فیلم به چشم یک داستان واحد نگاه کنید، کتاب‌های کمتری را به یاد دارید که در فصول پایانی خود کاری با اتفاق‌های پیشین داستان نداشته باشند. اینجوری وقتی هشت فیلم قبلی را کنار فیلم نهم می‌گذارید، درک بهتری از بازگشت او پیدا می‌کنید.

آبرامز در ادامه از فشار انتظارات برای پایان دادن به حماسه جنگ ستارگان گفت:

برای من موهبتی بود که بار دیگر با این افراد برای فیلم نهم کار کنم، اینکه بار دیگر با شخصیت‌ها سر و کله بزنم. فکرش را نمی‌کردم که بار دیگر این فرصت نصیب من بشود. این پایان بندی که مهم‌ترین اتفاق برای تمامی ما به شمار می‌رود، چالش برانگیزترین فیلمی بود که تاکنون بر روی آن کار کرده‌ام.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در تاریخ 20 دسامبر در سرتاسر سینماهای جهان اکران خود را آغاز خواهد کرد.

تریلر نهایی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شدتریلر نهایی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لغت نامه ورزشی