چرا محسن چاوشی کنسرت برگزار نمی‌کند؟


چرا محسن چاوشی کنسرت برگزار نمی‌کند؟

هادی حسینی از دلایل کنسرت برگزار نکردن محسن چاوشی گفت.

اتاق خبر 24:

همیشه پر حاشیه است. با وجود این که حاشیه‌های زیادی اطرافش وجود دارد و حضوری در رسانه‌ها ندارد، اما رسانه‌ها دائم از او صحبت می‌کنند. نزدیک به دو دهه است که در موسیقی پاپ فعالیت دارد و کار‌هایی کرده که کمتر کسی سراغش می‌رود. ریسک بزرگی کرد سبکش را در اوج شهرتش تغییر داد و وارد دنیای دیگری شد. سراغ اشعار مولوی، سعدی و حافظ رفت و سردمدار سبکی نوین در موسیقی شد. «امیر بی گزند» نمونه پرطرفدار از این سبک است. حالا محسن چاوشی خواننده آلبوم‌‎های «ابراهیم»، «من خودِ آن سیزدهم»، «پرچم سفید»، «امیر بی گزند»، در آستانه انتشار جدیدترین آلبومش با نام «بی نام» است. این آلبوم سومین همکاری اش با هادی حسینی (تهیه کننده) است. کسی که توانسته با حواشی این خواننده سازگار شود و تا امروز همکاری خود را حفظ کند.

درباره حواشی آلبوم «بی نام» و همکاری با چاوشی، با هادی حسینی تهیه کننده این آلبوم گفت و گو کردیم. در ادامه می‌توانید این گفت و گو را مشاهده کنید.

به من گفتند کنسرت چاوشی را برگزار کن

آقای حسینی؛ همکاری با محسن چاوشی از کجا آغاز شد؟

قبلاً در حوزه موسیقی فعالیت نمی‌کردم. از طریق دوستی که در حوزه موسیقی فعال بود، چند کار به من پیشنهاد شد. مشغول بررسی این کار‌ها بودم. یک روز همین دوستم به دفترم آمد و گفت که محسن چاوشی می‌خواهد کنسرت برگزار کند. من با تعجب گفتم جدیی؟ گفت: «آره؛ برو و اگر می‌توانی تو این کار را انجام بده». بلافاصله به یکی از دوستانم گفتم، پرس و جو کند که چه کسی با چاوشی ارتباط دارد و می تواند جلسه‌ای برای این موضوع ترتیب دهد.

از خدا خواسته پیشنهاد چاوشی را قبول کردم

پس قرار بود برای برگزاری کنسرت با هم همکاری کنید؛ چه شد که ماجرا به هم خورد؟

از طریق دوستم با محسن چاوشی جلسه‌ای برگزار کردیم که راجع به کنسرت صحبت کنیم. در آن جلسه محسن گفت، فعلاً برنامه برای برگزاری کنسرت ندارد، ولی اگر می‌خواهید برای انتشار آلبوم با هم قرارداد ببندیم. من هم از خدا خواسته پیشنهاد را فوری قبول کردم. قرارداد امضا شد و آلبوم «امیر بی گزند» به اولین همکاری ما تبدیل شد. از آنجا همکاری ما ادامه پیدا کرد تا به امروز.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند