پلیس تا پایان ماموریت اربعین در کنار زائران است


پلیس تا پایان ماموریت اربعین در کنار زائران است

سردار جاویدان، با اشاره فعالیت 24 ساعته پایانه مرزی خسروی، گفت: پلیس تا پایان ماموریت اربعین در کنار زائران حسینی خواهد بود و خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» امروز(یکشنبه، ۲۸ مهر) در حاشیه بازدید از پایانه خسروی و در دیدار با جمعی از زوار، گفت: این پایانه به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده ورود زائران به داخل کشور است و هیچ محدودیتی برای پذیرش زوار نداریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افزود: تا صبح امروز بیش از 160 هزار زائر از طریق مرز خسروی راهی کربلا شدند و قریب به 85 هزار زائر نیز از همین مرز به کشور بازگشتند که حدود 15 هزار نفر انها مربوط به روز گذشته است.

وی تصریح کرد: خدمات ارائه شده به زائران اربعین در پایانه خسروی طی هفته های اخیر به گونه ای بود که خوشبختانه شاهد رضایتمندی اکثر آنها بودیم.

سردار جاویدان، با بیان اینکه در حال حاضر جاده های کرمانشاه مملو از خودروهایی است که زائران را هنگام بازگشت جا به جا می کند، افزود: بار تردد زائرانی که مرزهای خسروی و مهران را برای شرکت در مراسم اربعین انتخاب کرده اند غالبا در محورهای استان ماست.


وی خاطرنشان کرد: وجود این شرایط می طلبد تا رانندگان و زائران بیش از همیشه مراقب وضعیت رانندگی خود بوده و از انجام هرگونه حرکات خطرناک و حادثه آفرین مانند سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.


فرمانده انتظامی استان، یادآور شد: خودداری از رانندگی در حین خستگی و صبر و تامل در هنگام ترافیک از دیگر نکاتی است که زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باید رعایت کنند تا شیرینی این سفر معنوی به کامشان تلخ نشود.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام