فوتبال با این حرکت به کام باشوی استقلال می شود!


مهاجم جوان آبی پوشان پایتخت نشان داد که بی حاشیه و ساده بودن زندگی را برای او زیبا می کند و در مستطیل سبز خواهد درخشید. نوشته فوتبال با این حرکت به کام باشوی استقلال می شود! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

فوتبال با این حرکت به کام باشوی استقلال می شود!

برای قائدی ؛ ساده باشی زیبا می شوی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۷:۱۷
فوتبال با این حرکت به کام باشوی استقلال می شود!

مهاجم جوان آبی پوشان پایتخت نشان داد که بی حاشیه و ساده بودن زندگی را برای او زیبا می کند و در مستطیل سبز خواهد درخشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در دیدار حساس برابر سایپا بهترین بازی فصل خود را به نمایش گذاشت و در نهایت هم توانست با چهار گل به پیروزی برسد. این دومین پیروزی پیاپی فصل استقلال است که وضعیت تیم را در جدول رده بندی بهتر کرد. یکی از بازیکنان خوب استقلال در این دیدار مهدی قائدی بود؛ بازیکنی که در فصل جاری متفاوت ظاهر شده و از آمادگی بالایی برخوردار است.

قائدی از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت اما در نهایت راهی استقلال شد. او شروع خوبی با آبی پوشان داشت و در همان دیدار نخستین خود را نزد هواداران محبوب کرد اما حاشیه های زیادی که داشت باعث شد تا نتواند در تیم آبی پوش ببخشد.

سخت گیری استراماچونی در استقلال جواب داده است و بازیکن بی نظمی و جنجالی مثل قائدی را آرام، ساده و بدون حاشیه کرده است.

قائدی در فصل جاری خوش درخشیده است چرا که دیگر خبری از حاشیه سازی های او نیست و تمرکز او روی زمین فوتبال باعث شده است تا به بازیکنی تاثیر گذار و کلیدی در تیم استراماچونی تبدیل شود.

این بازیکن جوان یکی از بااستعداد ترین بازیکنان لیگ ایران است. او اگر حاشیه سازی نداشته باشد و در بیرون از فوتبال زندگی سالم و بدور از حاشیه داده باشد قطعا شانس بالایی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران و حضور در فوتبال اروپا داشته باشد.

قائدی بهترین فصل حضورش در استقلال را تجربه می کند و با این بازی های خوبی که به نمایش می گذارد می تواند هر خط دفاعی را به هم ریزد. زوج او و سجاد آقایی می توانند با توجه به سرعت بالایی که دارند اگر هماهنگ شوند زوج خوبی برای خط حمله آبی پوشان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها