پایان نیم فصل اول لیگ برتر پایه‌های تهران با پیروزی سرخپوشان امید


پایان نیم فصل اول لیگ برتر پایه‌های تهران با پیروزی سرخپوشان امید

رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر در رده‌های پایه تهران با پیروزی تیم امید پرسپولیس برای سرخپوشان ایران..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان منصور هاشمی روز یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر امیدها به مصاف رعد سرخ تهران رفتند و برابر حریف خود با 4 گل به پیروزی رسیدند.

امیرحسین شیخی، سعید جمشیدی، سینا مهدوی و عماد علیپور گلزنان این بازی برای پرسپولیس بودند.

سرخپوشان امید با این پیروزی، 24 امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا از سد این تیم در جدول بازی‌ها گذشتند و به مکان هفتم رسیدند. این در حالی است که تیم مقاومت با همین امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان ششم جدول قرار دارد.

و اما این هفته نوجوانان پرسپولیس که در دسته یک تهران بازی می‌کنند، دهمین بازی خود را در مصاف با تیم میانه جدولی سپاهان فجر ری و در ورزشگاه نادر انجام دادند. شاگردان رضا جباری در این بازی با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند و موقعیت خود را در صدر جدول رقابت‌ها حفظ کردند. سرخپوشان نوجوان با سه امتیاز اختلاف و با 26 امتیاز از 10 بازی و تفاضل گل 22 صدرنشین مانده‌اند.

در این دیدار، امیر حسین علی جانی در دقایق 9 و 16 و امیر حسین مالمیر که در نیمه دوم وارد زمین شد، در دقیقه 76 گل‌های این بازی را برای سرخپوشان به ثمر رساندند.

محمد حسین عباسی، نیما رحمتی، امین اسلامی، امیررضا کیاروستا، مهرداد حسابی، امیر حسام آقایاری، علیرضا عنایت‌زاده، امیر حسین آقایی، سبحان حسین‌زاده، شایان مبینی و امیر رضا نوروزی دیگر بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام