حضور نیرو‌های شهرداری در نجف تا 30 مهر


معاون خدمات شهری شهرداری تهران از حضور نیرو‌های خدمات شهری در نجف اشرف تا 30 مهر خبر داد.

حضور نیرو‌های شهرداری در نجف تا 30 مهربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت شهرداری تهران؛ آقای مجتبی یزدانی گفت: ۳۵۰ نیروی شهرداری از نیمه مهر برای نظافت و رفت و روب به شهر نجف اشرف اعزام شدند. نیرو‌های خدمات شهری با هماهنگی و همکاری نیرو‌های شهرداری نجف محدوده صحن حضرت زهرا (س)، خیابان‌ها و معابر حاشیه حرم امیرالمومنین (ع) که موسوم به مدینه قدیمه است را نظافت و رفت و روب کردند.
وی افزود: روزانه به طور میانگین ۱۰۰ تن زباله در این محدوده جمع آوری و توسط نیرو‌های شهرداری عراق به محل‌های نگهداری منتقل شد. به همراه نیرو‌های خدمات شهری، دو دستگاه خودروی اطفا حریق و ۴۰ نفر از پرسنل آتش نشانی با تجهیزات انفرادی نسبت به پوشش ایمنی صحن حضرت زهرا (س)، آشپزخانه‌های زیر صحن و موکب اسکان استانداری تهران اقدام کردند.
آقای یزدانی گفت: همچنین سازمان بهشت زهرا (س) با برپایی حدود ۵۰ چادر به همراه سرویس بهداشتی و حمام، روزانه تا سقف ۱۰ هزار زائر را اسکان داد.
معاون شهردار تهران افزود: نیرو‌های شهرداری تهران از روز اربعین مشغول نظافت، پاکسازی، جمع آوری موکت‌ها و پتو‌های صحن حضرت فاطمه زهرا (س) هستند. از آنجا که اسکان زائرین نیز تقریبا مراجعه کننده‌ای ندارد، با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال جمع آوری بخشی از آن هستیم.
وی ادامه داد: ماموریت نیرو‌های خدمات شهری تا ۳۰ مهر در شهر نجف ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی