شرکت برادران وارنر به دنبال بهانه برای کنسل کردن فیلم Joker بود


شرکت برادران وارنر به دنبال بهانه برای کنسل کردن فیلم Joker بود

فیلم Joker افراد زیادی را با فروش بسیار خود در گیشه سینماها غافل‌گیر کرده است که بدون شک یکی از مهم‌ترین آن‌ها، استودیو سازنده وارنر بروز است. هالیوود ریپورتر با انتشار گزارش جدیدی کشف کرده است که عده‌ای در کمپانی وارنر نسبت به جدیدترین پروژه تاد فیلیپس فیلم Joker از همان ابتدای کار، حس خوبی نداشته و باور نداشتند که اثر موفقی از آب در بیاید. این...

فیلم Joker افراد زیادی را با فروش بسیار خود در گیشه سینماها غافل‌گیر کرده است که بدون شک یکی از مهم‌ترین آن‌ها، استودیو سازنده وارنر بروز است.

هالیوود ریپورتر با انتشار گزارش جدیدی کشف کرده است که عده‌ای در کمپانی وارنر نسبت به جدیدترین پروژه تاد فیلیپس فیلم Joker از همان ابتدای کار، حس خوبی نداشته و باور نداشتند که اثر موفقی از آب در بیاید. این افکار منفی از جایی آغاز شد که مردم تصور می‌کردند جرد لتو فرصت دوباره‌ای برای بازی در نقش جوکر پس از بازخوردهای منفی فیلم Suicide Squad در سال 2016 را پیدا خواهد کرد. در حالی که مدت کوتاهی پس از اکران آن فیلم، دستور ساخت جوکر صادر شد که به طبع ناراحتی لتو را در بر داشت. این بازیگر احساس می‌کرد که حق او را نادیده گرفته بودند و طوری اظهارنظر می‌کرد که گویا انتظار داشته در ادامه صاحب فیلم اختصاصی خود خواهد شد.

بنا به گفته‌های هالیوود ریپورتر تاد فیلیپس با وجود آنکه افراد رده بالا از لحن و داستان فیلم ناراضی بودند، اما او در نهایت توانست جواب مثبت را برای ساخت آن بگیرد. در ادامه این گزارش، جزئیاتی از اختصاص بودجه پایین‌ توسط وارنر نسبت به آثار مشابه آورده شده است. کمبود انگیزه و محدودیت‌های خلافیتی که بر سر راه فیلیپس گذاشته شدند بدین دلیل بود که کارگردان به طور کُل پروژه را رها کند. اما او و واکین فینیکس دلسرد نشدند و در این ماه سود زحمات خود را دریافت کردند.

فروش فیلم Joker تاکنون از مرز 600 میلیون دلار در سرتاسر جهان عبور کرده است و چندین رکورد به یادماندنی را در ماه اکتبر به نام خود ثبت کرده است. به طوری که جوکر در همین مدت کوتاه، فروش کلی Justice League را پشت سر گذاشته است. رکوردهایی که برای یک فیلم با رده سنی R، تا مدت‌ها دست نیافتی به نظر می‌رسد. باید دید دیگر فیلم‌های پیش‌روی وانر بروز چگونه عمل خواهند کرد. Birds of Prey در تاریخ هفتم فوریه 2020 اکران می‌شود، Wonder Woman 1984 در پنجم ژوئن سال آینده، The Batman در بیست و پنجم ژوئن 2021، The Suicide Squad در ششم آگوست 2021 و در نهایت Aquaman 2 در تاریخ 16 دسامبر 2022 اکران خواهند شد.

شرکت برادران وارنر به دنبال بهانه برای کنسل کردن فیلم Joker بودشرکت برادران وارنر به دنبال بهانه برای کنسل کردن فیلم Joker بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403