توضیح مدیر آبفای آبیک در مورد وضعیت آب شرب


توضیح مدیر آبفای آبیک در مورد وضعیت آب شرب

قزوین - ایرنا - مدیر آب و فاضلاب شهرستان آبیک در واکنش به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نامناسب بودن وضعیت آب شرب توضیحاتی ارائه داد.

حمیدرضا کیخا روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه در سال جاری آب شرب این شهرستان هرگز با کمبود و قطعی روبرو نبوده و فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کمبود آب از اساس کذب است.

وی با بیان اینکه میزان سختی آب در شهرستان آبیک بالاست، اظهار داشت: بالا بودن نسبی منیزیم و کلسیم در آب شرب این شهر باعث شده تا مزه و طعم آب عوض شود، اما این موضوع هیچ ضرری برای بدن ندارد.

کیخا در خصوص تانکر حمل آب در فیلم منتشر شده نیز توضیح داد: بیشتر مسئولان شهری از وجود این تانکر بی‌خبرند و احتمال می‌رود که از شهرهای اطراف به آبیک آمده باشد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان آبیک در ادامه توضیحات خود به کیفیت بهتر آب شرب سد طالقان نسبت به آبیک پرداخت و گفت: طرح انتقال آب از سد طالقان نیازمند بودجه و اعتبارت ملی است و تاکنون فقط چندین مورد لوله‌گذاری انجام شده است.

کیخا خاطرنشان کرد: به طور حتم با تامین آب شرب از سد طالقان، مزه و طعم آب برای شهروندان این ناحیه بهبود می‌یابد.

روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که یک تانکر در حال آبرسانی به شهروندان آبیکی است و مردم از کمبود آب ناراضی هستند.

شهرستان آبیک در فاصله ۵۰ کیلومتری از مرکز استان قزوین قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟