عملکرد موثر سپاه پاسداران در دستگیری عامل نفاق


عملکرد موثر سپاه پاسداران در دستگیری عامل نفاق

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی گفت: علیرغم اعمال حفاظتی و امنیتی از سوی برخی کشورهای غربی مدیر «کانال آمد نیوز» توسط سربازان گمنام اطلاعات سپاه و جوانان انقلابی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «سید ابوفاضل رضوی اردکانی» در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه 26 مهر) شیراز با اشاره به شکوه برگزاری مراسم اربعین گفت: اینکه هر سال شاهد برگزاری باشکوه تر مراسم اربعین هستیم بی شک ضربه کمرشکن به استکبار سات.

امام جمعه موقت شیراز افزود: اربعین فرصتی مغتنمی است که ارزش هایی همچون اتحاد، قدرت مسلمین، ایثار و ... تداعی و ترویج داده شوند و باید این حماسه با ارزش را همواره زنده نگاه داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ترویج برخی فرهنگ‌های نادرست در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: برخی از رسوم نادرست از برگزاری مراسم ختم امروزی باید حذف شود.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: هزینه های بالا و هزینه کردن برای خرید دسته گل و ... آن هم از بودجه دولتی در مراسم ختم باید حذف شود زیرا خلاف سنت و فرهنگ اسلام است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه امروز دستگیری مدیر «کانال آمد نیوز» توسط سربازان گمنام اطلاعات سپاه و جوانان انقلابی را ارج نهاد و اظهار کرد: علیرغم اعمال حفاظتی و امنیتی از سوی برخی کشورهای غربی برای این فرد، در نهایت این شخص پلید دستگیر شد.

وی تصریح کرد: انعکاس این دستگیری در جامعه جهانی به دستگیری یک نفر محدود نمی شود، بلکه دستگیری و آشکارسازی نفاق است.

امام جمعه موقت شیراز همچنین مسائلی در مورد حمله به نفتکش ایرانی به عنوان یک اقدام وقیحانه و رونمایی از اولین هواپیمای جت آموزشی-رزمی ساخت ایران به عنوان یک اقدام موثر در توانمندی داخلی و قطع وابستگی به سایر کشورها سخنانی ایراد کرد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی