تلاش دشمن ناامید کردن مردم از نظام است


تلاش دشمن ناامید کردن مردم از نظام است

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تمام تلاش دشمنان ناامید کردن مردم ایران از نظام و خدمات دولت است، بنابراین همه باید هوشیار بوده و مانع از عملی شدن توطئه‌های آنان شویم.

حسین خوش اقبال روز یکشنبه در سومین جلسه شورای اطلاع رسانی کردستان اظهار داشت: نظام اسلامی در کشور و از جمله در این استان کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده اما این خدمات به خوبی اطلاع رسانی نشده است.

وی با بیان اینکه نه تنها نظام بلکه دولت در بسیاری مواقع مظلوم واقع شده است، افزود: برخی مدیران نیز در بیان خدمات دولت و اقدامات مثبت نظام به دلایل مختلف غافل بوده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: باید با اطلاع رسانی مناسب، خدمات دولت و نظام را به خوبی منعکس کرده و مردم را نسبت به آینده کشور امیدوار کنیم.

خوش اقبال با بیان اینکه کارهای زیادی در کردستان انجام شده اما سیاه‌نمایی بیشتر است، اضافه کرد: کسانی که سیاه‌نمایی می‌کنند، برخلاف تصورشان، این کار به نفعشان نیست بلکه به نفع دولت و حاکمیت است، چرا که مردم توجهی به این سیاه نمایی‌ها ندارند.

وی اظهار داشت: انتقاد سازنده نیز ضروری است، چرا که اگر نقد نباشد، مشکلات رفع نمی‌شود اما این کار نباید موجب زیرسوال بردن خدمات دولت و نظام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به حضور پرشور اهل سنت در موکب‌های اربعین امسال برای خدمت به زائران اشاره کرد و گفت: این کار نشان می‌دهد اهل سنت محب اهل بیت هستند و اتحاد بین مذاهب در ایران نمود واقعی دارد.

سرپرست روابط عمومی استانداری کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: برخی رسانه ها نه تنها خدمات دولت و نظام را منعکس نمی‌کنند بلکه با سیاه نمایی به دنبال زیرسوال بردن این خدمات هستند.

شهریار یاسینی از عدم پاسخگویی برخی مدیران استان به رسانه‌ها انتقاد کرد و افزود: مدیران و دستگاه های مختلف باید ضمن بیان عملکردها و مشکلات، خدمات دولت را منعکس و مانع از سیاه‌نمایی برخی رسانه ها شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه