اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه بین المللی«انت الافضل» در کربلای معلی


اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه بین المللی«انت الافضل» در کربلای معلی

بخش رسانه آستان مقدس امام حسین(علیه السلام)، اسامی برگزیدگان مسابقه بین المللی «انت الافضل» ویژه بانوان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رادیو الروضه، مرکز رسانه زنان و کودکان متعلق به بخش رسانه در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) اسامی برگزیدگان ششمین مسابقه الکترونیکی«انت الافضل»(تو برتر هستی) ویژه بانوان را اعلام کرد.

«ایمان الحجیمی» مدیر این مرکز به رادیو الروضه گفت: ششمین مسابقه الکترونیکی انت الافضل امسال با شعار « یاد ما پاک نمی شود» با حضور سه هزار و 888 متسابق از 26 کشور جهان(عراق، لبنان، عربستان، ایران، بحرین، اردن، یمن، کانادا، انگلیس، ایسلند، سوریه، آمریکا، استرالیا، الجزایر، عمان، روسیه، آذربایجان، دانمارک، سوئد، پاکستان، امارات متحده عربی، مجارستان و افغانستان) برگزار شد.

الحجیمی افزود: این مسابقه به دورترین نقطه جهان نیز رسیده است. نتیجه نهایی آن بسیار خوب بوده است و این مسئله در نتیجه سرمایه گذاری بهینه رسانه های دیجیتالی و شبکه های اجتماعی به دست آمده است.

وی ادامه داد: تعداد بانوان برگزیده که پاسخ صحیح دادند، یکهزار و 170 نفر است. این مرکز برای انتخاب 10 اسم قرعه کشی الکترونیکی را انجام داده است و جوایز ارزشمندی را آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) به برگزیدگان اعطا می کند.

نور الهدى محمد جمال از عراق، آیات ماجد عبد از عراق، حنین علی دوای از عراق، کلثوم یرات محمدی سعد آباد از ایران، آیة قاسم منعم از لبنان، خدیجة کاظم فجر از عراق، استبرق عبد الصمد عبد النبی از عراق، أم البنین عبد الکریم ابراهیم از عراق، رقیة درویش شانی از عراق و ختام حمزة شباط از عراق، 10 اسامی برتر در این مسابقه هستند.

پایان پیام/44

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برافراشتن پرچم و گل آرایی حرم مطهر علوی به مناسبت میلاد امام علی(ع)+ عکس