پلوسی: ترامپ نیروها را به خاطر پول به عربستان می برد/او برای حمله چراغ سبز به ترکیه داد


پلوسی: ترامپ نیروها را به خاطر پول به عربستان می برد/او برای حمله چراغ سبز به ترکیه داد

  شفقنا- رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر به انتقاد از ترامپ پرداخت. او تاکید کرد که ترامپ برای حمله به شمال سوریه به ترکیه چراغ سبز نشان داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الجزیره، نانسی پلوسی نانسی پلوسی، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان  آمریکا رابطه خوبی با دونالد ترامپ ندارد. او بار دیگر به انتقاد از […]

پلوسی: ترامپ نیروها را به خاطر پول به عربستان می برد/او برای حمله چراغ سبز به ترکیه داد

شفقنا- رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر به انتقاد از ترامپ پرداخت. او تاکید کرد که ترامپ برای حمله به شمال سوریه به ترکیه چراغ سبز نشان داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الجزیره، نانسی پلوسی نانسی پلوسی، رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا رابطه خوبی با دونالد ترامپ ندارد.

او بار دیگر به انتقاد از رئیس جمهور پرداخت و گفت: ترامپ از زمانی که رئیس جمهور شد به وعده های خود با ناتو عمل نکرده است. روس ها به دنبال جایگاهی برای خود در خاورمیانه بودند که ترامپ سوریه را به آنها داد. او به ترکیه برای حمله به شمال سوریه چراغ سبز نشان داد.

پلوسی ادامه داد: ترامپ دیروز گفت که می خواهد نیروهای را به وطن برگرداند. به او گفتم که آیا منظور او از وطن عربستان است. او گفت که آنها پول می دهند. به او گفتم که آیا نیروهای خود را تنها به خاطر اینکه به ما پول می دهند به خطر اندازیم؟

او در پایان درباره محاکمه ترامپ گفت: محاکمه ترامپ ربطی به انتخابات ۲۰۲۰ ندارد بلکه تنها برای کشف حقیقت است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار روسیه به آمریکا درباره مصادره دارایی‌های این کشور