توسعه ورزش با نشاط‌افزایی همراه باشد


توسعه ورزش با نشاط‌افزایی همراه باشد

رشت - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: توسعه فعالیت های ورزشی باید با هدف ایجاد نشاط و شور اجتماعی در جامعه باشد.

مریم بخشی روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه یک روزه دستاوردهای ورزشی شهرستان آستانه اشرفیه که در آرامگاه دکتر معین برگزار شد اظهار داشت: توجه به امر ورزش می تواند ما را در داشتن یک جامعه سالم یاری کند، ضمن انکه نیاز است تا حمایت از جامعه ورزشی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان گیلان در زمینه های مختلف ورزشی یادآور شد: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی از برنامه ها و سیاست های اداره ورزش و جوانان است.

بخشی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی نقشی موثر در شناساندن ظرفیت های ورزشی هر منطقه داشته و فرصت مناسبی است تا ورزش بین اقشار مختلف جامعه توسعه یابد.

فرماندار آستانه اشرفیه نیز ضمن قدردانی از تلاش های عوامل برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این شهرستان از ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است.

رحیم حیدری با بیان اینکه این شهرستان قهرمانان استانی ، کشوری و ملی بسیاری را در زمینه های مختلف به جامعه ورزشی معرفی کرده افزود: امروز شاهد آن هستیم که به پشتوانه تلاش ، تعصب و زحمات ورزشکاران، پرچم جمهوری اسلامی ایران با افتخار در جهان برافراشته می شود.

وی از سارا بهمنیار به عنوان یکی از افتخارات جامعه ورزش این شهرستان یاد کرد و ادامه داد : انتظار می رود در کنار توجه به ورزش قهرمانی ، ورزش های عمومی نیز با هدف حفظ سلامت مردم در جامعه ترویج داده شود.

فاطمه قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: اولین نمایشگاه دستاوردهای ورزشی شهرستان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شده است.

وی معرفی دستاوردهای ورزشی هیئت ها و قهرمانان ورزشی این شهرستان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: در برپایی این نمایشگاه ۲۰ هیئت ورزشی فعال و قهرمانان ورزشی این شهرستان همکاری داشتند.

قاسمی با بیان اینکه در این نمایشگاه با برپایی غرفه هایی دستاوردها و افتخارات ورزشکاران این منطقه مانند مدال ها ، حکم ها و کاپ های قهرمانی به نمایش عموم قرار گرفته افزود: با برپایی این نمایشگاه که با استقبال بسیار خوب علاقه مندان به ورزش همراه بود، تلاش شد تا با ارائه فعالیت های فرهنگی و آموزشی ورزش در بین خانواده های این شهرستان هرچه بیشتر توسعه و ترویج داده شود.

دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار مرد و دو هزار بانوی ورزشکار تحت پوشش ۳۰ هیات ورزشی در شهرستان آستانه اشرفیه فعالیت دارند.

تجلیل از سارا بهمنیار دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کاراته ، خبرنگاران و جمعی از پزشکان و پرسنل نیروی انتظامی مدال آور در حوزه های ورزشی از دیگر برنامه هایی بود که در حاشیه برپایی این نمایشگاه انجام شد.

آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری