عکاس اردبیلی نامزد دریافت جایزه کنفرانس جهانی هنر شد


عکاس اردبیلی نامزد دریافت جایزه کنفرانس جهانی هنر شد

اردبیل - ایرنا - اثری از رضا عیسی پور عکاس اردبیلی در بین آثار منتخب یازدهمین دوره کنفرانس رسانه خلاق صربستان و نامزد دریافت جایزه این رویداد جهانی شد.

کنفرانس جهانی هنر صربستان با عنوان رسانه‌های خلاق و با محورهای موضوعی مختلف برگزار می‌شود که در یازدهمین سال برگزاری با موضوع "جذب" فراخوان داده بود.

در این کنفراس هفت نفر از اساتید و هنرمندان برگزیده ورکشاپ و جلسات بحث و تبادل نظر برگزار می‌کنند و آثار راه یافته نیز تحلیل و بررسی می‌شود.

رضا عیسی‌پور در بیش از ۲۰ نمایشگاه گروهی عکس داخل و خارج از کشور حضور داشته و با بیش از ۱۳۲ حضور در فستیوال‌های ملی و بین‌المللی حدود ۶۰ جایزه را از آن خود کرده است.

کسب عنوان در نمایشگاه سفیر هنر عکاسی معاصر ایران در لویو اکراین، منتخب نمایش اثر در جشنواره اکو آرت نروژ برای دو سال متوالی، کسب رتبه اول بهترین عکس جشنواره بین‌المللی عکاسی فوتولمور آمریکا، رتبه اول بهترین مجموعه عکس جشنواره و دریافت بورسیه کارشناسی ارشد رشته هنر دانشگاه ویستولا ورشو لهستان، منتخب فستیوال جهانی عکس(montanha)پرتغال، دیپلم افتخار از کلوپ عکس ام جی فتو لهستان، منتخب نمایش پروژه عکاسی «دریاچه من گم شده است» در نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر، منتخب ارائه پروژه فتواینیستالیشن در فستیوال جهانی اکو آرت نروژ از جمله افتخارات این هنرمند اردبیلی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری