در برگزاری انتخابات باید به گونه‌ای رفتار کنیم که اعتماد مردم جلب شود


در برگزاری انتخابات باید به گونه‌ای رفتار کنیم که اعتماد مردم جلب شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احراز هویت رای دهندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی و با ارائه کارت ملی انجام می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل استانداری، احمدعلی موهبتی در حاشیه سمینار فرمانداران استان که با موضوع انتخابات برگزار شد، افزود: تلاش بر این است که انتخابات در کشور به صورت الکترونیکی برگزار شود که احتمالا بر اساس تصمیم ستاد انتخابات کشور در برخی از شهرستان های استان هم این موضوع اجرا شود.
وی افزود: در دوره قبل، انتخابات در تعدادی از شهرستان‌های کشور به صورت الکترونیکی برگزار شد که در این دوره تلاش می‌شود انتخابات در تمام شهرستانها به صورت الکترونیکی برگزار شود.
احمدعلی موهبتی افزود: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی ارائه کد ملی و کارت ملی از سوی رای دهندگان ضروری است بنابراین از همه هم استانی‌ها تقاضا دارم در فرصت باقیمانده برای اخذ کارت ملی اقدام کنند.
وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها و امکانات باید به شکلی فراهم شود که مردم در روز انتخابات کمتر وقتشان گرفته شود ادامه داد: تصمیم گیری برای افزایش تعداد صندوق‌های اخذ رای بر عهده هیئت‌های اجرایی است که این هیئت‌ها هنوز شکل نگرفته است اما احتمالا با توجه به مهاجر پذیری و افزایش جمعیت بعضی شهرها مانند زاهدان و چابهار تعداد صندوقها در مقایسه با انتخابات دوره قبل هفت درصد و در بعضی شهرها تا سه درصد افزایش یابد.
استاندار تاکید کرد: در برگزاری انتخابات باید به گونه‌ای رفتار کنیم که اعتماد مردم جلب شود و مردم به امانت داری مجریان انتخابات بیشتر اعتماد کنند.
موهبتی ادامه داد: در شرایط فعلی که جنگ تحریمی تحمیلی اقتصادی در کشور حاکم است باید شرایطی فراهم شود که با حضور مردم در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری یاس و ناامیدی دشمنان فراهم شود و امیدواری دلدادگان به نظام را به دنبال داشته باشد.
وی از جوانان، بانوان، نخبگان و تحصیل‌کردگان استان خواست با حضور در رقابت‌های انتخاباتی زمینه ترغیب و تشویق مردم را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات