6 تن در سوانح رانندگی همدان جان باختند


6 تن در سوانح رانندگی همدان جان باختند

همدان - ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: 12 ساعت گذشته بر اثر وقوع چهار سانحه رانندگی 6 تن جان خود را در جاده های این استان از دست دادند.

سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه «ساندور» شماره تهران شامل چهار سرنشین از جمله ۲ خواهر به همراه فرزندان در حال تردد به سمت کرمانشاه بودند که ۱۵ کیلومتر مانده به انتهای اتوبان همدان - ساوه با قسمت عقب یک دستگاه پژو برخورد کردند.

وی اضافه کرد: در این سانحه که به علت خواب آلودگی راننده «ساندرو» رخ داد سرنشین عقب پژو پارس و سرنشین جلو ساندرو که هر دو کودک بودند جان خود را از دست دادند و راننده ساندرو در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان زیر نظر پزشکان است.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در حین ورود به حوزه استحفاظی استان همدان، یک زوج که کمر بند ایمنی نبسته بودند از خودرو به بیرون پرتاب شده و هر دو آنها جان باختند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: کودک پنج ساله این زوج که در بین رختخواب صندلی عقب وسیله نقلیه قرار داشت از این سانحه جان سالم به در برد.

وی بیان کرد: ساعت ۱۱ شب گذشته نیز در محور غار علیصدر و مقابل روستای حسام آباد یک دستگاه پیکان با قسمت عقب تریلی حامل سنگ برخورد کرد که به علت برخورد سمت راست خودرو با این وسیله نقلیه همسر راننده جان خود را از دست داد و راننده مجروح شد.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: راکب ۷۵ ساله یک دستگاه موتورسیکلت نیز در روستای «کوزره» شهرستان همدان بدون رعایت حق تقدم وارد جاده اصلی شده که در این هنگام کامیون حامل بار آجر او را زیر گرفت و مرد ۷۵ ساله در دم جان باخت.

وی بیان کرد: هیچیک از جانباختگان سوانح جاده ای در ۱۲ ساعت گذشته زائر نبودند بلکه بیشتر آنها مسافر و بومی استان بودند.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)