برنامه خدماتی حرم امامین جوادین برای مراسم اربعین


برنامه خدماتی حرم امامین جوادین برای مراسم اربعین

آستان مقدس کاظمیه برنامه خدماتی را برای خدمت رسانی به زائران مراسم اربعین آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه آستان مقدس امام موسی کاظم(ع)، شهر مقدس کاظمیه این روزها شاهد حضور شمار زیادی از زائران با تابعیت ها مختلف است؛ خیابان ها، شهرها و مناطق این شهر مملو از زائرانی شده است که قلوب شان مشتاقانه برای زیارت امامین موسی بن جعفر کاظم و محمد بن علی الجواد(علیهما السلام) می تپد.

دبیرخانه آستان مقدس کاظمیه، استقبال از زائران را که برای حضور در مراسم اربعین امام حسین(علیه السلام) رهسپار کربلای معلی هستند، ادامه می دهد و برای ارایه خدمات به زائران آمادگی کامل را دارد.

خادمان امامین جوادین در طول مراسم اربعین حسینی تلاش دارند تا معنی واقعی خدمت به ائمه اطهار (علیهم السلام) را با خدمت رسانی به زائران نشان دهند.

مهندس«قاسم علی کشکول» رئیس کمیته ناظر بر پرونده مراسم اربعین، گفت: دبیرخانه آستان مقدس کاظمی برنامه خدماتی را برای مراسم اربعین آماده کردند تا خدمت رسانی لازم برای فراهم کردن وسایل راحتی زائران انجام شود.

وی تاکید کرد: در این ماه شاهد توسعه خدماتی و ساماندهی قابل ملاحظه و آماده سازی و فراهم کردن همه امکانات لازم برای گنجاندن زائران بی شمار هستیم. بخش های مختلف این آستان وظایف خود را برای برگزاری بهتر مراسم اربعین حسینی(ع) انجام می دهند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات