فرهنگسرای ورزشی طوبی در تبریز به بهره‌برداری رسید


فرهنگسرای ورزشی طوبی در تبریز به بهره‌برداری رسید

تبریز - ایرنا - فرهنگسرای ورزشی طوبی به منظور اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری در شهرک امام خمینی(ره) تبریز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از این فرهنگسرا گفت: این فرهنگسرا دارای سالن ورزشی، محوطه بیرونی و بخش‌های مختلف آموزشی و اداری بوده و با تلاش همکاران این سازمان، سامان‌دهی و در دسترس شهروندان این شهرک قرار گرفته‌ است.

حجت‌الاسلام‌ حسین قدوسی، با اشاره به محدودیت فضای فرهنگی در سطح این شهر، افزود: این فرهنگسرا می‌تواند در تقویت آموزش‌های شهروندی، غنی‌سازی اوقات فراغت و توسعه ورزش همگانی نقش موثری ایفا کند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با بیان اینکه مشارکت و همراهی شهروندان موجب اجرای برنامه‌های پربار و ماندگار می شود، از شهروندان به ویژه ساکنان شهرک امام خمینی(ره) خواست در برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی این فرهنگسرا حضور فعالی داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌ قدوسی، ادامه داد: اجرای همزمان برنامه‌های ورزشی و فرهنگی از امتیازهای خاص فرهنگسرای طوبی بوده و تلاش می شود با همکاری سایر بخش‌های مدیریتی، امکانات و فضای کلی این فرهنگسرا با شرایط مطلوب‌تر در دسترس شهروندان قرار گیرد.

فرهنگسرای ورزشی طوبی در ۲۰ عنوان ورزشی، فرهنگی و هنری به صورت رایگان از بانوان و آقایان ثبت نام می کند.

کلانشهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟