اجرای پروژه‌های بازآفرینی در اردبیل


اجرای پروژه‌های بازآفرینی در اردبیل

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از اجرای پروژه‌های بازآفرینی در شهرهای این استان با حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، مسعود امامی‌یگانه روز سه‌شنبه در نشست با عضو هیات مدیره ستاد بازآفرینی شهری کشور با اشاره به وضعیت تراکم بافت شهری در برخی از مناطق شهرهای استان بویژه در شهر اردبیل بر لزوم توجه ویژه به بازآفرینی شهری با مشارکت همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌های استان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: اختصاص اعتبار لازم برای مطالعات و اجرای پروژه‌های بازآفرینی ، تخصیص اعتبارات تبصره ١٨ بمنظور تکمیل پروژه‌های بازآفرینی شهری و تخصیص قیر رایگان برای محلات هدف با توجه به شرایط جوی و فصل کاری محدود با جدیت دنبال می‌شود.

او افزود: ساخت ٤٠٠ واحد مسکونی برای رونق ساختوساز در بخش مسکن و تامین نیاز متقاضیان که در مرحله آگهی برای انتخاب پیمانکار می باشد نیز در حال پیگیری است.

شفیعی ، عضو هیات مدیره ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران نیز در این نشست با بیان اینکه باز آفرینی شهری یکی از دغدغه‌های اصلی دولت است، اظهار داشت: اولویت اول و سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی تولید و رونق مسکن می‌باشد.

وی از انعقاد قرارداد تخصیص تسهیلات کم‌بهره برای خانه اولی‌ها بین وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن خبر داد.

۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)