ویژه‌برنامه‌های اربعینی شبکه قرآن و معارف سیما


ویژه‌برنامه‌های اربعینی شبکه قرآن و معارف سیما

ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اعلام شد.

«کنار قدم های جابر» عنوان ویژه برنامه ای است که ایام اربعین از روز پنج شنبه ۱۸ مهر آغاز و هرشب ساعت ۲۱ به صورت زنده از کربلای معلی از آنتن شبکه قرآ« و معارف سیما پخش می شود. این برنامه با حضور کارشناسان مطرح معارفی به موضوع فضیلت زیارت اربعین و همچنین مهدویت و اربعین می پردازد، ضمن آن که شعرخوانی شعرای آیینی، مدیحه سرایی مادحین اهل بیت (ع) و کتاب خوانی از دیگر بخش های «کنار قدم‌های جابر» به شمار می آید.

«نغمه عشاق» عنوان دیگر برنامه زنده این شبکه در ایام اربعین است که به معرفی هیات مذهبی سراسر کشور و موکب های حسینی و نیز پخش نغمات عاشورایی به درخواست مخاطبان می پردازد. پخش این برنامه نیز از پنج شنبه ۱۸ مهر آغاز شده و با اجرای «هادی ربیعی» هرشب ساعت ۲۲ پخش می شود.

همچنین علاقه مندان به سخنرانی های مذهبی می توانند هر روز از ساعت ۱۳:۳۰، به تماشای سخنرانی های مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی(ره) با موضوع «عزت و ذلت در نهضت حسینی »بنشینند.

گفتگو با شیعیان خارجی، موکب داران و خادمین زوار امام حسین (ع) و معرفی فعالیت های قرآنی و فردی آنها در «مستندهای اربعین» به تصویر کشیده خواهد شد که دوستداران این نوع برنامه ها می توانند همه روزه در سه نوبت و در ساعت های ۱۰:۱۵، ۱۴:۰۰ و ۱۶:۴۵ این مستندها را تماشا کنند.

گفتنی است ارتباط زنده با موکب های مستقر در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا و همچنین پخش کلیپ های اربعینی از دیگر تدارکات این شبکه در ایام اربعین است که در فواصل مختلف پخش تقدیم مخاطبان می‌شود.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی