پرداخت 16 میلیارد تومان خسارت به کشاورزان سیل‌زده لرستان


پرداخت 16 میلیارد تومان خسارت به کشاورزان سیل‌زده لرستان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت 16 میلیارد تومان خسارت به کشاورزان سیل‌زده استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، نامدار صیادی در شورای هماهنگی بیمه محصولات کشاورزی استان با بیان اینکه سیل فروردین ۹۸ همه بخش‎‌های کشاورزی را درگیر کرد، افزود: پرداخت غرامت به کشاورزان سیل‌زده استان هفت مرحله شامل بازدید و تعیین حجم خسارت، تصویب در کمیته ‏تخصصی شهرستان‌ها، تأیید توسط پژوهشگاه فضایی و ثبت احوال، تصویب در کارگروه استان، معرفی به ‏بانک و پرداخت دارد که این مراحل در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ هزار و ۸۰۰ پرونده در سامانه سجاد به عنوان کشاورز خسارت‌دیده ثبت و ضبط‌شده که در مجموع بیش از ‏‏۱۰۰ میلیارد تومان به خسارت‌دیدگان پرداخت خواهیم کرد.

صیادی افزود: تاکنون حدود ۱۶ میلیارد تومان به ۴۸۰۰ کشاورز خسارت‌دیده ‏از سیل در لرستان پرداخت شده است.

این معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: به‌طور میانگین به هر کشاورز بین ۳ تا ۳.۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: تاکنون ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۲۲۰۰ بهره‌بردار لرستانی خسارت‌دیده از سیل تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت شده است. ‏

صیادی گفت: در این دو مرحله خیلی کارهای دیگر انجام شده و تمامی همکاران ما طبق مسئولیتشان درگیر تهیه مدارک و شواهد کشاورزان و بهره‌برداران خسارت‌دیده از سیل بوده‌اند. ‏

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022