مان eTGE کومبی 2020، مینی‌ون الکتریکی گروه فولکس‌واگن


مان eTGE کومبی 2020، مینی‌ون الکتریکی گروه فولکس‌واگن

مان در حال ارائه‌ی راه‌حل کاربردی‌تر برای مالکان کسب‌وکارها بوده و این راه‌حل هم خودروی جدید eTGE کومبی می‌باشد. این خودرو که اندکی پیش از حضور رسمی در نمایشگاه اتوبوس جهان 2019 در بروکسل بلژیک رونمایی شده نسخه‌ی مسافری از ون پانل است که سال پیش عرضه شده بود. زیرساخت این خودرو مشابه فولکس‌واگن کرافتر... The post مان eTGE کومبی 2020، مینی‌ون...

مان در حال ارائه‌ی راه‌حل کاربردی‌تر برای مالکان کسب‌وکارها بوده و این راه‌حل هم خودروی جدید eTGE کومبی می‌باشد. این خودرو که اندکی پیش از حضور رسمی در نمایشگاه اتوبوس جهان 2019 در بروکسل بلژیک رونمایی شده نسخه‌ی مسافری از ون پانل است که سال پیش عرضه شده بود. زیرساخت این خودرو مشابه فولکس‌واگن کرافتر بوده و از قوای محرکه الکتریکی سود می‌برد.

مان eTGE کومبی 2020، مینی‌ون الکتریکی گروه فولکس‌واگن
همان‌گونه که می‌دانستیم eTGE کومبی در دسترس خریداران شخصی نخواهد بود. به جای آن مان مالکان تجاری را که نیازمند اتوبوس‌های بدون آلایندگی هستند هدف گرفته است. این خودرو به دنبال ارائه‌ی حمل‌ونقل مسافری داخل شهری می‌باشد.

مان eTGE کومبی 2020، مینی‌ون الکتریکی گروه فولکس‌واگن
تنها به‌روزرسانی مهم بصری این خودرو در مقایسه با مان eTGE استاندارد سپرهای همرنگ بدنه و شیشه‌های عقب می‌باشد. با باز کردن درب کشویی کناری شاهد کابینی کاربردی با فضای مناسب برای 9 نفر خواهید بود. طول این خودرو 5968 میلی‌متر بوده و از تجهیزاتی همچون دوربین دنده‌عقب، کروز کنترل با محدودکننده سرعت، ترمز اضطراری خودکار و صندلی‌های گرم شونده سود می‌برد. مان همچنین به‌صورت آپشن بالابر ویلچر در عقب را نیز عرضه کرده است.


پیشرانه‌ی الکتریکی این مینی ون که در جلو قرار گرفته قدرت 134 اسب بخاری و گشتاور 290 اسب بخاری داشته و با یک باتری لیتیوم-یونی 35.8 کیلووات ساعتی همراه شده است. شارژ این باتری با استفاده از شارژر 7.2 کیلوواتی حدود 5.5 ثانیه طول می‌کشد درحالی‌که استفاده از شارژر سریع باعث شارژ 80 درصدی باتری در 45 دقیقه می‌شود. برد این خودرو 114 کیلومتر اعلام شده که کمی پایین است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا