فیلم The Suicide Squad اولین عکس‌های پشت صحنه فیلم‌برداری منتشر شدند


فیلم The Suicide Squad اولین عکس‌های پشت صحنه فیلم‌برداری منتشر شدند

اولین عکس‌های مخفیانه از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Suicide Squad منتشر شدند که بازیگران را در لباس شخصیت‌های اصلی نشان می‌دهد.پس از گذشت مدت طولانی، سال گذشته ساخت دنباله‌ی برای فیلم “جوخه انتحار” محصول 2016 در دستور کار وانر بروز قرار گرفت که جیمز گان خالق سری Guardians of the Galaxy را به عنوان کارگردان آن انتخاب کردند. اگرچه گان فیلم جدید...

اولین عکس‌های مخفیانه از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Suicide Squad منتشر شدند که بازیگران را در لباس شخصیت‌های اصلی نشان می‌دهد.پس از گذشت مدت طولانی، سال گذشته ساخت دنباله‌ی برای فیلم “جوخه انتحار” محصول 2016 در دستور کار وانر بروز قرار گرفت که جیمز گان خالق سری Guardians of the Galaxy را به عنوان کارگردان آن انتخاب کردند. اگرچه گان فیلم جدید را ادامه یا حتی ریبوت نخوانده اما با حضور تعدادی از بازیگران قدیمی در قسمت جدید، می‌توان انتظار داشت که در همان راستا بگذرد.

مارگو رابی، جای کورتنی، جوئل کینامن و وایولا دیویس بار دیگر در قسمت جدید بازی کرده‌اند و بغیر از آن‌ها شاهد حضور ادریس البا و جان سینا در جمع Task Force X هستیم که اکنون با انتشار اولین عکس‌های پشت صحنه، شاهد لباس‌ها و گریم‌های مخصوص شخصیت‌های فیلم The Suicide Squad هستیم.

این عکس‌ها که توسط سایت Just Jared پخش شدند، شخصیت‌های کاملاً جدیدی را نشان می‌دهد که در قسمت قبل حضور نداشتند و کاپیتان بومرنگ (با بازی کورتنی) تنها عضو قدیمی گروه است که حتی لباس و گریم او نیز تغییر کرده است. به علاوه در این عکس‌ها شاهد حضور نیتن فیلن، پیت دیویدسون، فلولا بورگ و میلینگ نگ هستیم. شان گان نیز در لباس موشن کپچر دیده شده که نشان می‌دهد شخصیت او کاملاً به وسیله جلوه‌های ویژه خلق شده است.

لباس کاپیتان بومرنگ اکنون دارای کمربندی است که به نظر می‌رسد محل قرارگیری بومرنگ‌ها است. شخصیت فیلن احتمالاً از بین Arm-Fall-Off-Boy (می‌تواند هر زمان بخواهد اعضا بدن خود را جدا کرده و دوباره وصل کند) یا Blackguard (می‌تواند اسحله‌های قوی از انرژی خالص تولید کند) خواهد بود. دیویدسون در نقش Savant (با تجربه بالا در مبارزات نزدیک و بدون اسلحه)، بورگ در نقش Javelin (متبحر در استفاده از نیزه بزرگ) و میلینگ در نقش Mongal (بیگانه‌ای قدرتمند) به احتمال زیاد بازی خواهند کرد. شخصیت شان گان هنوز مشخص نیست اما شایعه شده که Weasel خواهد بود.

اگرچه این عکس‌ها به صورت مخفیانه گرفته شدند اما نمای کُلی خوبی از فیلم The Suicide Squad به طرفداران داده است. از آنجا که جیمز گان در هنگام معرفی بازیگران فیلم از جمله “زیاد به این شخصیت‌ها وابسته نشید” استفاده کرده بود و با عکس‌هایی که اکنون دیدیم، این احتمال وجود دارد که با نسخه ابتدایی جوخه روبه رو باشیم که توسط والر به ماموریت سختی فرستاده می‌شوند و اکثر آن‌ها کُشته می‌شوند. با این حال تا انتشار خبرهای رسمی از جانب وارنر بروز باید صبر کرد.

فیلم The Suicide Squad اولین عکس‌های پشت صحنه فیلم‌برداری منتشر شدندفیلم The Suicide Squad اولین عکس‌های پشت صحنه فیلم‌برداری منتشر شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا