جزئیات مسابقه مرحله تعیین خط 2020 منتشر شد!


فرمول یک ایران – طبق اخباری که در فصل 2019 از سوی لیبرتی مدیا در مورد تغییر در روند مرحله تعیین خط کامل فصل های بعدی فرمول یک صحبت شده بود که خود این تصمیم هم با مخالفت سنگینی از طرف رانندگان و تیم ها روبرو شد مسابقه مرحله تعیین خط قرار است به صورت آزمایشی در سه گرندپری فصل 2020 شکل بگیرد، جزئیات کار بدین شرح است: قرار است این مسابقات در سه...

فرمول یک ایران – طبق اخباری که در فصل 2019 از سوی لیبرتی مدیا در مورد تغییر در روند مرحله تعیین خط کامل فصل های بعدی فرمول یک صحبت شده بود که خود این تصمیم هم با مخالفت سنگینی از طرف رانندگان و تیم ها روبرو شد مسابقه مرحله تعیین خط قرار است به صورت آزمایشی در سه گرندپری فصل 2020 شکل بگیرد، جزئیات کار بدین شرح است:

قرار است این مسابقات در سه پیست: پل ریکارد، اسپا و سوچی در ساعت 15:00 به وقت محلی شکل بگیرد رانندگان در مرحله تعیین خط طبق ترتیب عکس جدول قهرمانی رانندگان روی خط شروع قرار گیرند و باهم مسابقه ای را به مدت 45 دقیقه بدهند نتیجه نهایی این مسابقه ترتیب درست شکل گیری خط استارت روز مسابقه را مشخص می کند
جزئیات مسابقه مرحله تعیین خط 2020 منتشر شد!جزئیات مسابقه مرحله تعیین خط 2020 منتشر شد! چارلز لکلرک

جریمه هر گونه اتفاق و تصادفی در مسابقه مرحله تعیین خط، در مسابقه اصلی اعمال می شود و اگر خودرویی در مسابقه مرحله تعیین خط، تصادف کند و کنار برود، خودرویی که مسابقه را جلوتر از این خودرو تمام می کند در خط استارت روز مسابقه قرار خواهد گرفت. هیچ پیت استاپ اجباری در مسابقه مرحله تعیین خط در کار نیست و تیم ها می توانند آزادانه تایرهای خودشان را انتخاب کنند. در روز مسابقه نیز تیم ها می توانند تایرهای خودشان را آزادانه انتخاب کنند.

تیم مرسدس یک شبیه ساز مسابقه در مرحله تعیین خط را داشت و گفتند که ما فقط در این مسابقه توانستیم 4 الی 5 رتبه جایگاه خودمان را بهبود بخشیم. برای همین این نحوه تعیین خط برای تیمهای برتر یک مسئله بد می باشد. در سال 2021 فدراسیون جهانی اتومبیلرانی می تواند بدون داشتن موافقت تیم ها این مسابقات را برگزار کند ولی خب بهتر است که در فصل 2020 این موضوع را تست کند و بازخورد ها را ببیند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | محمدرضا گلزار دست به دامان هوادارانش شد؛ مشکل آقای بازیگر چیست؟ چرا کلافه شده؟