آغاز به کار دوره آموزشی دادیاران مرکز وکلای قوه قضائیه


آغاز به کار دوره آموزشی دادیاران مرکز وکلای قوه قضائیه

تهران- ایرنا- قاضی دادگستری و مشاور انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه از آغاز به کار دوره آموزشی دادیاران مرکز وکلای قوه قضائیه خبر داد.

دکتر حسین اعظمی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی دادیاری این مرکز اظهار داشت: هدف از برگزاری دوره آموزشی دادیاران افتخاری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه، این است که مقررات کلی و نظامات حاکم بر دادرسی انتظامی به صورت اجمالی بیان شود و قسمت های مهم دستورالعمل پیشنهادی که برای امضا به رئیس قوه قضائیه تقدیم شده است، مطرح شود.

وی بیان کرد: بعد از برگزاری آزمون، کسانی که در این آزمون موفق به قبولی شوند، به عنوان دادیار افتخاری شناخته شده و به مراجع نظارتی برای طی مراحل بعدی معرفی می شوند، بعد از اتمام این مراحل با ابلاغ رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه تحت عنوان دادیار انجام وظیفه خواهند کرد.

اعظمی خاطرنشان کرد: هدف مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه این است که در هر استان حداقل یک دادیار کارشناس و دادیار وکیل وجود داشته باشد و تقریبا همه استان ها را بتواند از لحاظ پراکندگی پوشش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...