درد دل‌ کودکان سنندجی با خبرنگاران ایرنا


درد دل‌ کودکان سنندجی با خبرنگاران ایرنا

سنندج - ایرنا - تعدادی از کودکان سنندجی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان به مناسبت هفته ملی کودک و در راستای آشنایی با فعالیت حوزه رسانه روز پنجشنبه مهمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج شدند تا خبرنگاران ایرنا درد دل‌هایشان را بشنوند و به گوش مسئولان برسانند.

درد دل‌هایشان کودکانه بود و شنیدنی از وضعیت نامناسب مدارس و نداشتن پارک و شهربازی در شهر سنندج شروع کردند و به رعایت نشدن حقوقشان در خانه و خانواده‌ها و مدرسه رسیدند.

صداها کودکانه بود اما رنگ و بوی خواسته‌ها به وسعت قلب‌های پاک و بزرگشان شنیدنی و قابل توجه برای مسئولان بود به طوری که هر کدامشان که شروع به حرف زدن می کردند چند بار در دلم با صدای بلند فریاد می‌زدم ای کاش مسئولان اینجا بودند.

درد دل‌ کودکان سنندجی با خبرنگاران ایرنا

بچه‌ها حرف‌هایشان را زدند و در اتاق خبر این مرکز با رسانه، خبر و خبرنگاری آشنا شدند، این آشنایی بهانه‌ای شد تا سارینا خطاب به رئیس ایرنا مرکز سنندج بگوید: دوست دارم خبرنگار شوم تا مانند خبرنگاران انعکاس دهنده مشکلات مردم و رساندن صدای آنها به مسئولان باشم.

دکتر و مهندس شدن پای ثابت آرزوهای این ۱۷ مهمان ویژه امروز ایرنا بود تا یک بار دیگر همگی متوجه شویم که نهال فکری کودکان‌مان هنوز به اشتباه در حال رشد است.

آنها آینده سازان این جامعه هستند از این رو باید شرایط زندگی، رشد و بالندگی‌شان بیش از گذشته مورد توجه خانواده ها و مسئولان قرار گیرد تا منتظر توسعه، پیشرفت و شکوفایی کشور باشیم.

۷۳۴۹/۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات