بازی Ghost of Tsushima هنوز یک عنوان انحصاری برای پلی‌استیشن 4 است


بازی Ghost of Tsushima هنوز یک عنوان انحصاری برای پلی‌استیشن 4 است

بازی Ghost of Tsushima سال گذشته با یک تریلر بسیار زیبا از سوی سونی معرفی شد و از همان موقع به یکی از مورد انتظارترین عناوین تبدیل شده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. در چند هفته گذشته ما شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه دو بازی Death Stranding  و The Last of Us Part 2 بودیم. سونی تمام تمرکز تیم بازاریابی خود را بر روی این دو عنوان گذاشته و همین...

بازی Ghost of Tsushima سال گذشته با یک تریلر بسیار زیبا از سوی سونی معرفی شد و از همان موقع به یکی از مورد انتظارترین عناوین تبدیل شده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

در چند هفته گذشته ما شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه دو بازی Death Stranding و The Last of Us Part 2 بودیم. سونی تمام تمرکز تیم بازاریابی خود را بر روی این دو عنوان گذاشته و همین باعث شده که اطلاعات کمی از Ghost of Tsushima در دسترس باشد. از این رو شایعاتی قوت گرفتند که به عرضه شدن این عنوان برای پلی‌استیشن 5 اشاره داشتند. اما به نظر می‌رسد که سونی همچنان قصد دارد این بازی را به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر کند.

در پست بلاگی که مربوط به جزئیات کنسول پلی‌استیشن 5 بود، به این موضوع اشاره شده بود که سه بازی Death Stranding ،The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهند شد. البته باید انتظار داشت که این عناوین در هنگام عرضه کنسول‌های نسل بعدی، برای پلی‌استیشن 5 نیز در دسترس باشند.

Ghost of Tsushima هم‌اکنون بدون تاریخ انتشار مشخصی به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در دست توسعه قرار دارد ولی گزارشات و شنیده‌ها حکایت از این دارند که در نیمه‌ی اول 2020 روانه‌ی بازار خواهد شد.

بازی Ghost of Tsushima هنوز یک عنوان انحصاری برای پلی‌استیشن 4 استبازی Ghost of Tsushima هنوز یک عنوان انحصاری برای پلی‌استیشن 4 است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا