اجرای 1500 برنامه‌ فرهنگی هنری در استان همزمان با هفته کودک


اجرای 1500 برنامه‌ فرهنگی هنری در استان همزمان با هفته کودک

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان شرقی با بیان این‌که کودکان مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هستند، گفت: همزمان با هفته‌ی کودک، 1500 برنامه در 30 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی در سطح استان، در موضوعات مختلف برای کودکان، در حال اجرا است.

به گزارش ایسنا، علی بینش در آیین بزرگداشت هفته ملی کودک، گفت: حضور و استقبال کودکان و اعضای مراکز کانون، بار مسئولیت کانون پرورش فکری را سنگین‌تر می‌کند، ما منت‌دار حضور آن‌ها در مراکز کانون هستیم.

وی افزود: هفته ملی کودک بهانه ای شده تا کودکان را بیشتر یاد کنیم، بزرگسالان مطالبات کودکان را باید در سطح جامعه مطرح کرده و جوابگوی انتظارات آن‌ها باشند.

وی ضمن اشاره به مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در طول هفته ملی کودک، گفت: 50 قصه‌گوی منتخب و راه یافته از بین ۲۲۸ قصه‌گوی علاقه‌مند که آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کرده بودند، در مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت خواهند کرد.

وی با بیان این‌که پنج برگزیده‌ در بخش زنان و مردان به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند، گفت: مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ماه با حضور کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندان این هنر در مجتمع کانون تبریز برگزار خواهد شد.

بینش افزود: آثار سه برگزیده بخش نوجوان و سه برگزیده بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها به صورت فایل تصویری در سایت جشنواره قصه‌گویی بارگذاری شده و به صورت متمرکز و کشوری داوری خواهند شد.

گفتنی است؛ آیین « روز جهانی کودک» با حضور علی بدرشکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، محمد محمدپور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محسن ارشدزاده مدیر کل بهزیستی استان، خانواده شهید مدافع حرم شهید فرهنگی والا و خانواده شهید محرم شهبازیان، مربیان، کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری استان در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر